24 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter van 19 maanden is hier al een tijdje behoorlijk wijs mee. We gebruiken hem zowel binnen als buiten.

één jaar geleden

Reactie op M3nS

Onze dochter van 19 maanden is hier al een tijdje behoorlijk wijs mee. We g ...
Deze heeft mijn dochter ook, maar ze wordt er al haast te groot voor. Dus zal deze zeker niet halen. Maar volg graag voor alternatieven.

één jaar geleden

Onze zoon heeft een pukylino fietsje met 4 wielen (2 wat dichter bij elkaar voor en 2 verder uit elkaar achter) en een 3 wieler. Die laatste valt hij nog gemakkelijk mee omdat de balans wat lastiger is aan de voorkant, op de eerste crosst ie behoorlijk rond.

één jaar geleden

We hebben een houten van ADO van de buren mogen gebruiken het afgelopen jaar. Die begint nu helaas te klein te worden, we hebben er een van veloretti bij gekocht (2 wielen) een paar maanden terug van marktplaats maar is helaas nog te groot.

één jaar geleden

Reactie op M3nS

Onze dochter van 19 maanden is hier al een tijdje behoorlijk wijs mee. We g ...
Wij hebben ook zo een, onze zoontje is er nu te groot voor. Hij had er nog een gekregen voor zijn verjaardag, maar hij vindt de loopauto leuker🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Onze zoon is nu bijna 20 maanden en crosst de hele wijk door op zijn trybike. Het zadel staat nu nog op de laagste stand en de fiets is nu nog een driewieler (kan worden omgebouwd naar een tweewieler). Erg tevreden mee!

één jaar geleden

Wij hebben deze. Kan als gewoon fietsje, loopfiets en driewieler. Hij is er alleen nog te klein voor. Denk dat het met 2 jaar beter is

één jaar geleden

Reactie op Nfh91

Onze zoon is nu bijna 20 maanden en crosst de hele wijk door op zijn trybik ...
Wij hebben ook deze! Onze oudste heeft hier super veel gebruik van gemaakt eerst van de 3wieler en daarna van de 2wieler. En nu maakt onze jongste er ook al volop gebruik van, als straks het weer beter wordt dan kan ik gewoon met hem rondjes maken in de wijk! Trybike 3 wieler is eerder te gebruiken dan de veloretti 3wieler aangezien de laagste stand lager is dan bij veloretti. Dus een super aanrader!

één jaar geleden

Reactie op Jane9188

Onze zoon heeft een pukylino fietsje met 4 wielen (2 wat dichter bij elkaar ...
Wij hebben deze ook! Ze begrijpt er alleen nog helemaal niks van. 🤣 Ze kan ook nog maar net met de voetjes bij de grond.

één jaar geleden

We hebben nu deze Puky loopfiets besteld die kan 5 cm lager dan de veloretti die we hebben. Dan zou hij goed met zijn voetjes bij de grond moeten kunnen. Ben benieuwd! 🍀

één jaar geleden

Wij hebben er eentje van Berg, hij speelt daar al heel lang mee (al ver voor zn 1e verjaardag). Hij gaat nu als een speer, zo grappig om te zien hoe hij door het huis racet 🤣 je kunt de trappers inklappen, en er een steel bij kopen voor als je naar buiten gaat. Omdat hij nog niet kan fietsen met de trappers lijkt het fietsje nu wel wat laag, maar hij trekt zn voetjes omhoog. Ben er erg blij mee! We hebben voor zijn 1e verjaardag een Veloretti met 3 wielen gekocht maar daar past hij nu met 20 maanden / maat 92 nog niet op.

één jaar geleden

Reactie op Jane9188

Onze zoon heeft een pukylino fietsje met 4 wielen (2 wat dichter bij elkaar ...
Mijn dochter heeft deze ook. Alleen zij zit continu met haar voetjes tegen de voorwielen aan. Jullie zoon geen last van?

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Mijn dochter heeft deze ook. Alleen zij zit continu met haar voetjes tegen ...
Kan niet zeggen dat me dat bij hem is opgevallen...hij zet wel af en toe bewust zn voetjes op de voorwielen en gaat zichzelf dan zo vooruit duwen 😅.

één jaar geleden

Reactie op Nfh91

Onze zoon is nu bijna 20 maanden en crosst de hele wijk door op zijn trybik ...
Heb deze ook eens gezien. Maar onze dochter is niet zo lang.. ze draagt maat 80 nu. Maar ze is fysiek er wel echt aan toe. Deze leek mij echt top! Hoe laag is ie?

één jaar geleden

Reactie op Lucluc

Heb deze ook eens gezien. Maar onze dochter is niet zo lang.. ze draagt maa ...
Op de laagste stand moet denk ik wel kunnen… is wel echt een drie/tweewieler waar je mee vooruit kan… veel kleinere fietsjes zal snel ook weer klaar zijn omdat ze dan te klein zijn!

één jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

We hebben nu deze Puky loopfiets besteld die kan 5 cm lager dan de velorett ...
Gaat gelijk al best goed, blij dat we voor twee banden zijn gegaan 🤩

één jaar geleden

Reactie op Lucluc

Heb deze ook eens gezien. Maar onze dochter is niet zo lang.. ze draagt maa ...
Onze zoon is 82,5cm en hij kan nu net aan de grond. Goed genoeg om al aardig te crossen op dat ding in ieder geval. 😄

één jaar geleden

Reactie op Nfh91

Onze zoon is nu bijna 20 maanden en crosst de hele wijk door op zijn trybik ...
Ook deze! ☝️ ze kunnen hier ook echt jaren mee vooruit!

één jaar geleden

Reactie op Nfh91

Onze zoon is nu bijna 20 maanden en crosst de hele wijk door op zijn trybik ...
Wij hebben ook deze. Qua hoogte prima. Hij snapt er nog niet veel van, maar heb hem pas net tevoorschijn gehaald. Hij loopt ook pas 1.5 week echt, dus eerder zag ik het sowieso niet gebeuren. Ik ga er maar van uit dat ie het snel door heeft 🤞🏻

één jaar geleden

Mijn zoontje van 19 maand heeft deze loopfiets! ☺️