7 Reacties

2 jaar geleden

Kan duiden op een eventuele oorontsteking? Mijn zoontje kreeg toen antibiotica

2 jaar geleden

Ach wat sneu! Onze HA gaf aan dat loopoor reden was om antibiotica uit te schrijven, net als beide kanten ontstoken. Ik zou dus gewoon even oortjes laten bekijken en advies vragen. Succes, ze zal 't wel pittig hebben.. 🤒

2 jaar geleden

O shit online vond ik juist dat je best een week kon wachten😵‍💫🤕 gut is weer zo'n moment dat ik me een slechte moeder voel hahahaha😅

2 jaar geleden

Reactie op Bebe21

Ach wat sneu! Onze HA gaf aan dat loopoor reden was om antibiotica uit te s ...
Nou eigenlijk niet meer de 1,5 week ervoor was heftig maar nu is ze weer meer haarzelf.. wij dachten tandjes (want dat was het ook) en gewoon verkouden (want dat was het ook) 🙈 Gelukkig hebben we haar vorige week erg verwend dus zal ze zich niet in de steek gelaten hebben gevoeld

2 jaar geleden

Reactie op FHWH

Nou eigenlijk niet meer de 1,5 week ervoor was heftig maar nu is ze weer me ...
Oooh zoveel pech zeg! Misschien "gelukkig" alles tegelijk en er straks ook in 1x vanaf.. En natuuurlijk ben je geen slechte moeder! Blijkbaar geven medici hierover nog wisselende adviezen, hoe moeten wij t dan weten 🤷‍♀️ zegt de moeder die zich ook schuldig voelen na t doktersbezoek 😉 Lekker blijven verwennen! 🥰

2 jaar geleden

Ach vervelend! Mijn zoontje heeft sinds hij 4 maanden is, elke maand wel een loopoortje. Elke keer in het weekend, zodat ik de huisartsenpost toch maar bel. Zij geven inderdaad aan dat het vanzelf over moet gaan rond een week. Op maandag bel ik alsnog mijn eigen huisarts en die gaf mij echter gelijk een antibioticakuur de eerste keer en de keren daarna bepaalde oogdruppels (schijnt ook te werken bij oorontsteking). Dus het lijkt inderdaad afhankelijk van welke arts het is, hoe het wordt behandeld. Wij moeten nu wel naar het ziekenhuis, omdat het elke maand terugkomt. Wat ik zelf merk is de dagen ervoor, veel huilen, slecht slapen en koorts. Maar als eenmaal de prut eruit komt, dan zijn alle klachten over. Dan is natuurlijk de druk ook van het oor af. Hopelijk is het voor jullie eenmalig en is je dochtertje snel weer beter!

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft er momenteel ook last van. Hij heeft ook al een paar keer oorontsteking gehad met antibiotica. Wij hebben een doorverwijzing gevraagd voor de KNO arts. Zijn vader heeft namelijk ook altijd problemen gehad met z’n oren en daarbij zit zijn neus bijna altijd dicht, snurkt hij en slaapt hij in een rare houding omdat ie anders weinig lucht krijgt (denk ik). Maar goed ze doen vrij moeilijk en vinden oorontsteking en verkoudheid er allemaal “bij horen.” Onder de 1 doen ze er niks mee