85 Reacties

2 jaar geleden

14 maand bijna 15 en loopt nog niet . Wel achter wagentje of aan hand mee maar alleen vind hij nog te eng lijkt en dan gaat hij zitten 🤣 het komt waneer het komt

2 jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

13 maanden nu. Loopt achter zijn loopkar en aan de handen. Kan stapjes alle ...
Sinds donderdag hier precies ineens vertrokken 💪 mijn rug is dankbaar 😅
Zijn er meer kindjes die gewoon kunnen lopen maar toch de voorkeur geven aan kruipen? Ons zoontje loop nu sinds een paar weken hij loopt soms heel de kamer door zo naar buiten maar toch kruipt hij bijna altijd ook als ik hem aanmoedigt om te lopen maar dan loopt hij alleen aan de hand. Terwijl hij echt goed zelfstandig loopt.. ik dacht nu loopt hij dan zal hij dat wel helemaal leuk vinden en voortaan doen?

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Zijn er meer kindjes die gewoon kunnen lopen maar toch de voorkeur geven aa ...
Ja, dat deed mijn zoontje ook. Dacht precies hetzelfde dat hij het vast zo leuk zou vinden en het gelijk veel zou doen. Maar kruipen ging natuurlijk sneller en vond hij denk ik gewoon makkelijk. Maar ineens na een paar weken veranderde het en nu kruipt hij juist bijna nooit meer en loopt altijd.

2 jaar geleden

Dochtertje is 13 maanden en zet nu stapjes aan de hand en loopkarretje. Dus t zal wel snel komen! Maar elk kindje heeft toch zijn/haar eigen tempo.. :)

2 jaar geleden

Zoontje is nu 13 maanden en loopt (nu heel vlot) sinds hij 12 maand is. Ging ineens erg snel allemaal! Liep eerst langs de meubels op, dan met de loopkar, aan de hand en nu loopt ie ineens al snel alleen rond 🤭

2 jaar geleden

Dochter ruim 13 maand, ze staat wel en loopt aan de hand. Maar nog lang niet stabiel genoeg (en durft ze ook niet) om los te laten van de hand. Ze kruipt hier nog met een enorme snelheid 😂

2 jaar geleden

12 maanden en 1 week liep ze hier volledig los daarvoor altijd wel aan de hand. nu 2 maanden verder rent ze hele huis door🥰

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Zijn er meer kindjes die gewoon kunnen lopen maar toch de voorkeur geven aa ...
Kruipen is nu eenmaal nog een stuk sneller haha! Die kleintjes zijn niet dom lol. Onze kleine is een flinke kruiper ook en hij zet al stapjes als we zijn handjes vasthouden. Maar ik denk dat hij de komende tijd ook nog vooral kruipt. Omdat dat gewoon de makkelijkste weg is en het is veel sneller haha. Komt vanzelf goed denk ik maar zo

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Kruipen is nu eenmaal nog een stuk sneller haha! Die kleintjes zijn niet do ...
Dit heb ik dus met tijgeren😅 Hij was heel laat met kruipen, wanneer hij snel moet zijn gaat ie ineens platliggen en 💨 is ie zo weg😂

2 jaar geleden

Bij ons ook niet. Nog lekker rustig. Komt vanzelf wel

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Kruipen is nu eenmaal nog een stuk sneller haha! Die kleintjes zijn niet do ...
Hier is het andersom.. nu hij ineens stapjes alleen durft zetten, wil hij niet meer kruipen (terwijl dit eigenlijk heel vlot ging), wil nu alleen nog maar lopen. Dat gaat al goed, maar regelmatig valt hij eventjes op zijn achterste en dan is het elke keer zoooooooo'n drama 😩 dat ik hem nu echt stimuleer 'je kan ook nog steeds kruipen hoor' 😂

2 jaar geleden

Als wij niet in de buurt zijn kruipt ze nog. Maar eigenlijk is het de heledag naar mama of papa toe kruipen om vervolgens aan 1 hand te lopen. Als we dan niet mee werken gaat ze zeuren en huilen. Ze wilt overal naar toe en vooral 'de straat' op en zien wat er zoal buiten de tuin gebeurd. Ze kan zichzelf niet zo goed vermaken laatste tijd. Ik hoop dat ze snel los leert lopen want dit nog 3 weken heb ik niet zo'n zin in. 😅

2 jaar geleden

Reactie op Meisje12345

Als wij niet in de buurt zijn kruipt ze nog. Maar eigenlijk is het de heled ...
Dit gebeurd hier idd ook. Zodra ik maar even een seconde op de bank zit dan komt ze eraan gekropen en wilt ze aan de hand lopen. Constant. Ben de hele dag druk mee. Ze wilt inmiddels ook niet meer zitten in de stoel of in de bumbo seat.. alleen maar staan staan staan maar los kan ze nog niet. Dus al leunend op mijn bovenbeen staand douchen.. Hopelijk kan de snel staan en lopen.

2 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Dit gebeurd hier idd ook. Zodra ik maar even een seconde op de bank zit dan ...
Ja staan staan staan is hier ook het geval. Wij hebben voor ons trip trap een tuigje gekocht want ze klom er telkens uit. Nu blijft ze redelijk zitten, wellicht iets voor jullie als jullie daar ook last van hebben.

2 jaar geleden

Mij zoon is 14 maanden en kan net een klein beetje staan. Broer was 16 maanden en zus pas 19 maanden toen ze kon lopen.

2 jaar geleden

Op 13 maanden bij ons. En binnen een week kon hij ook echt z'n evenwicht bewaren als hij bijvoorbeeld op een speeltje stapte.

2 jaar geleden

14 maanden hier. Achter loop wagentje gaat ze als een tierelier. Aan tafel blijft ze staan. Met steun van papa of mama gaat het ook goed maar los nog niet. Staat wel steeds stabieler

2 jaar geleden

Hier is onze meid 14 maanden en die vind het wel best het kruipen. Ze loopt langs tafels banken enzo maar los hoeft niet voor haar. Al gaat ze sinds een week of twee zelf staan midden in de kamer en gaat dan gauw weer zitten.

2 jaar geleden

Reactie op Wiebelkont

Hier is onze meid 14 maanden en die vind het wel best het kruipen. Ze loopt ...
Onze kleine doet dit ook. Kruipen gaat veel sneller denkt die van ons haha