40 Reacties

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Loopt wel overal langs en klimt overal op maar lopen ho maar

één jaar geleden

Aan de hand loopt ie wel trouwens

één jaar geleden

Hier ook nog steeds niet hoor 😊🙃

één jaar geleden

Hier ook nog niet. Wel langs de bank en tafel maar daar houdt het op :)

één jaar geleden

Hier ook nog steeds niet! 26-12 18 maanden, ik was zelf ook 1,5. Hij heeft tijdje aan ons handje gelopen binnen maar doet dit nu ook niet meer.. snel weer op zijn billen zitten. 3 weken geleden ging hij ineens zelf staan zonder zich aan iets op te trekken maar ook dat heeft hij 1x gedaan🤷🏼‍♂️

één jaar geleden

Hier ook niet 😅 van 26 - 06. Loopt langs alles heen staat overal los maar die voeten bewegen met losstaan Ho maar.. twijfel zelf moet ik al fysio starten of het nog even aankijken ?

één jaar geleden

Reactie op Babybabybabyyy

Hier ook niet 😅 van 26 - 06. Loopt langs alles heen staat overal los maar ...
Ik wacht lekker af! Ieder kind op zijn eigen tempo komt vast goed

één jaar geleden

Reactie op lisavl

Ik wacht lekker af! Ieder kind op zijn eigen tempo komt vast goed
Dat is zo, twijfel ook is het koppigheid, nog angst of lui😅 want achter de gekste dingen loopt hij achteraan

één jaar geleden

Reactie op Babybabybabyyy

Dat is zo, twijfel ook is het koppigheid, nog angst of lui😅 want achter de ...
Bij ons ook! Hij rent zowat achter die loopkar🤣 denk ik hup kom op

één jaar geleden

Mijn dochter heeft het licht gezien na een dagje ikea 😂 was ook al tijden overal achteraan aan het rennen, maar zodra ze niks vast had ging ze door de benen. Denk dat het onzekerheid was, het komt vanzelf. Nu loopt ze de hele dag overal naar toe.

één jaar geleden

Luke is van 11 mei en loopt ook nog niet los

één jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 1,5 loopt ook niet los. Wel achter de loopwagen en langd de bank/tafel. Heel af en toe 2 stapjes los maar daarna laat hij zich vallen. En klapt hij trots voor zichzelf. Fysio is la in consult voor iets anders, maar die maakt zich geen zorgen. Als ik wil oefenen vertikt hij het juist. En maakt hij een heel drama. Ik laat het maar even.

één jaar geleden

Reactie op Mama-1994

Mijn zoontje van bijna 1,5 loopt ook niet los. Wel achter de loopwagen en l ...
'Loopt ' overigens wel op zijn knietjes.

één jaar geleden

Hier ook nog niet. Wel aan beide handen, overal langs en achter de loopkar. Is wel constant aan het oefenen met los staan. Ook al een hele enkele x met 1 stap overgestoken van het 1 nasr jet ander, maar daarna is het vooral heel leuk om zich te laten vallen. Als ik zie hoe hij zn voeten neerzet achter de looppad dan verwacht ik niet dat hij elk moment los zal lopen. Maar ik zie wel vooruitgang, dus komt ooit wel goed

één jaar geleden

Eerste kerstdag is onze zoon 18 maanden. Hij loopt nog niet en zie het hem voorlopig ook nog niet doen.

één jaar geleden

Nope, van 8 juni dus al ruim 1,5 jaar maar enkel met twee handen. Met de loopkar enkel op de knieën erachter en ze heeft sinds een dag of 2 ook door hoe ze van staan terug naar knieën kan. Moet er wel bij zeggen dat we bij het CB extra controle hebben gehad maar ze ook vanaf 5-9 maanden een Pavlik heeft gehad en dus pas met 10 maanden ging rollen. Vanaf 13 maanden doet ze kont schuiven en met 16 maanden ook kruipen. Tijgeren heeft ze nooit gedaan. Ze klautert continu over je en op je maar lopen is gewoon nog wat eng ofzo 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Jaaaaa ineens loopt hij 🥰🥰🥰

één jaar geleden

Ooh hier ook hoor.. onze dochter loopt langs de taf en langs de bank. Als ZIJ zin heeft loopt ze aan de hand mee.. maar anders enkel kruipen.. komt vanzelf.. alleen jammer van de opmerkingen " loopt ze nou nog steeds niet?!" .. dat negeren we maar zeggen 😬

één jaar geleden

Reactie op Babybabybabyyy

Jaaaaa ineens loopt hij 🥰🥰🥰
Hier ook afgelopen week!!!

één jaar geleden

Reactie op TessievHelvert

Ooh hier ook hoor.. onze dochter loopt langs de taf en langs de bank. Als Z ...
Oh echt he! Zo vervelend steeds die opmerkingen. Alsof ik hem moet verdedigen. Zullen we anders kijken naar wat hij wél allemaal kan??😅