40 Reacties

één jaar geleden

Reactie op TessievHelvert

Ooh hier ook hoor.. onze dochter loopt langs de taf en langs de bank. Als Z ...
Herkenbaar! Heel irritant. Alsof je ze kunt dwingen tot lopen ofzo...

één jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Herkenbaar! Heel irritant. Alsof je ze kunt dwingen tot lopen ofzo...
Jaa echt he! Heel herkenbaar. Hier ook een moppie van 18,5 maanden. Loopt overal langs, trekt zich op aan alles, stapt aan de handjes. Maar lopen nog niet. Als we willen oefenen is het standaard een driftbui. Komt ook bij dat hij een standafwijking aan zijn voetjes heeft hierdoor nog meer vragen en opmerkingen. Terwijl de standafwijking volgens de orthopeed niet de oorzaak kan zijn van het late lopen.

één jaar geleden

En…hoe staat het ervoor? 😊 deze hier loopt inmiddels eindelijk aan de handen. Nog meer die nog niet los lopen?

één jaar geleden

Luke loopt de heeeele dag. Maar niet los. Met z'n loopkar, met zn stoeltjes, met zn Tripptrapp, z'n tractor en auto's. Alles wordt lopend voortgeduwd. Maar los ho maar

één jaar geleden

Zijn er kindjes die ook nog niet los staan? 2 maanden geleden 1x gedaan daarna nooit meer. Wil ook absolute niet oefenen aan ons handje dan wordt hij boos, maar racet wel de woonkamer door met zijn loopkar🤷🏼‍♂️

één jaar geleden

Reactie op lisavl

Zijn er kindjes die ook nog niet los staan? 2 maanden geleden 1x gedaan daa ...
Nee hoor, zoontje van bijna 19 maanden ook niet. Af en toe per ongeluk een paar seconden. Tot hij het zelf in de gaten krijgt, dan is het snel afgelopen

één jaar geleden

Reactie op Lukeysmama

Luke loopt de heeeele dag. Maar niet los. Met z'n loopkar, met zn stoeltjes ...
Update: hij loopt nu naar mij toe (ongeveer 5-10 stappen los) en stort zich daarna letterlijk in mn armen. Het begon met omdraaien van de tafel en 15 seconden twijfelen of hij er echt voor zou gaan, naar nu omdraaien en lopen. We gaan langzaam vooruit 💪

één jaar geleden

Hier ook een laatloper, net 19 maanden, had eerder al wat stapjes los gelopen en ging zelfstandig staan maar ineens vertikt hij het weer. Hij loopt wel op zijn knieën 😅 Tot 2 jaar maak ik me ook geen zorgen al is hij van de drie wel erg laat 🤗

één jaar geleden

Bij ons ook hele tijd niet en ineens had ze het door. Ze was 18,5 maand. Nu loopt ze constant behalve buiten. Dat leek ze niet goed te durven maar nu geoefend en gaat ook beter

één jaar geleden

Hier ook een latertje, 19,5mnd. Staat jullie kindje al wel los? Hier niet en lijkt er ook wat angstig voor te zijn maar met houvast durft ze heel veel

één jaar geleden

Mijn dochter van 19 maanden loopt ook nog niet los 🤷🏻‍♀️ ze kan heel goed stappen achter een loopkarretje en aan 1 hand maar zodra ze geen steun voelt schiet ze in de paniek en gaat ze zitten. Fysio heeft de voorspelling 19 a 20 maanden gedaan dat ze los loopt, hoop dat die voorspelling uitkomt 😅

één jaar geleden

Mijn zoontje van 26-6-21 loopt nu een paar stapjes los!🎉

één jaar geleden

Afgelopen week kwam de kinderfysio uvm het nog niet lopen. Ze is amper binnen, heeft haar jas nog niet uit. En mijn zoontje besluit te gaan lopen.

één jaar geleden

Reactie op Mama-1994

Afgelopen week kwam de kinderfysio uvm het nog niet lopen. Ze is amper binn ...
Wat knap! Hoe oud is je kindje? Hier aan het twijfelen om fysio in te schakelen. Hij lijkt met name niet alleen te durven, weet verder prima hoe hij moet lopen..

één jaar geleden

Reactie op Catmommmy

Wat knap! Hoe oud is je kindje? Hier aan het twijfelen om fysio in te schak ...
Ik twijfel ook (kindje 20 mnd) Ik had de vraag aan het consultatiebureau gesteld en die willen haar toch even zien. Ik merk wel dat ik twijfels heb of ik er verder wat mee wil, er zijn inmiddels 2x wat stapjes gezet. Met een week er tussen. Maar lijkt niet erg door te zetten. Alleen denk ik dat we gewoon geduld moeten hebben

één jaar geleden

Reactie op Catmommmy

Wat knap! Hoe oud is je kindje? Hier aan het twijfelen om fysio in te schak ...
Ruin 19 maanden, maar ze was al betrokken ivm iets anders. Maar je kunt ook even met een kinderfysio bellen, aan de hand van je verhaal kunnen ze alsnog adviseren of het nodig is dat ze meekijken

één jaar geleden

Reactie op Happymommy44

Ik twijfel ook (kindje 20 mnd) Ik had de vraag aan het consultatiebureau ge ...
Ja ik snap je helemaal. Hier toevallig vandaag ook 6 of 7 stappen los gezet, hij dacht alleen dat ik hem aan z'n jas had dus waarschijnlijk daarom haha. Ik kijk t nog wel even aan denk ik

één jaar geleden

Onze dochter is nu 20,5 maand en begint nu stapjes los te zetten. Het consultatiebureau vroeg aan ons bij 15 maanden al of we een kinderfysio wilden bezoeken. Eh nee dank je. Sinds half december kreeg ze interesse in lopen en omdat ze kleine stapjes vooruit zette hebben we er niks mee gedaan. Gisteren liep ze opeens van voor naar achter door het huis dus zo'n 9 meter! Wij zijn blij dat we gewoon een beetje geduld hebben gehad :)

één jaar geleden

Reactie op IngeH1987

Onze dochter is nu 20,5 maand en begint nu stapjes los te zetten. Het consu ...
Hier dezelfde vraag van consultatie terwijl ik me er zelf niet echt zorgen over maakte. En loopt sinds vorige week en gelijk ook heel goed 😊 zo zie je maar 😬

één jaar geleden

1 week geleden een paar stapjes nu doet hij niks anders meer dan lopen!🎉