13 Reacties

2 jaar geleden

Ons zoontje had dit met 6 maanden (rs) en toen gaven ze aan om flink wat aantal x per dag zoutoplossing te geven en daarnaast 3x xylo Neusspray te gebruiken en indd hij spuugde veel slijm/snot maar het kwam wel los en dat was de bedoeling om ervanaf te komen.

2 jaar geleden

Ons zoontje ook en toen neusspray gekregen met xylometazoline wel gedoseerd voor jonge kinderen. Vriendin gaf als tip luuf onder het voetje smeren en dan een sok aan??? Ik heb het nog niet uit kunnen proberen maar wie weet? Ik had zelf wel een geurwolkje in zijn kamertje staan met eucalyptus en lavendel olie erin. Erg vervelend voor jullie zoontje! Hopelijk gaat het snel beter♡

2 jaar geleden

Inderdaad zoals eerder genoemd xylometazoline. Bij de apotheek kan 0,025% halen

2 jaar geleden

Dankjulliewel voor de tips! We gebruiken nu een gewone neusspray met zoutoplossing, maar ik zal morgen bellen voor die andere. Het is zo ongelooflijk sneu😢

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Dankjulliewel voor de tips! We gebruiken nu een gewone neusspray met zoutop ...
Ow dat is echt een wereld van verschil inderdaad! Hopelijk helpt het voor jullie zoontje ook, veel beterschap 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Chann07

Inderdaad zoals eerder genoemd xylometazoline. Bij de apotheek kan 0,025% h ...
Let op het was bij ons wel alleen op recept!

2 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Ik ga zo om 8 uur gelijk even de huisarts bellen, hij plast ook niet meer dus ga voor de zekerheid even langs, en vraag dan naar die neusspray

2 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Oke dat wist niet ik, ik kan het namelijk zo ophalen. Misschien dan per apotheek verschillend

2 jaar geleden

Reactie op Chann07

Oke dat wist niet ik, ik kan het namelijk zo ophalen. Misschien dan per apo ...
Weet niet of je uit Nederland komt? maar bij ons (Nederland) is het op recept

2 jaar geleden

Net bij de huisarts geweest, zoontje blijkt dubbele oorontsteking te hebben dus we hebben antibiotica gekregen

2 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Weet niet of je uit Nederland komt? maar bij ons (Nederland) is het op rece ...
Kom ook uit Nederland 😉

2 jaar geleden

Als mijn kleine “stikt” in slijm tijdens verkoudheid hou ik hem voorover en klop ik redelijk hard op zijn ruggetje tussen zijn schouderbladen waardoor hij een hele klont slijm uitspuugt, vaak is het dan met een dag/2 wel stukken beter. Je hebt ook neusspray voor baby’s, en wat ik doe is z’n tummytub vullen met kokend water en er best veel vrijer ademen badje met eucalyptus in om z’n kamer te stomen voordat hij naar bed gaat dat z’n kamer naar die eucalyptus ruikt. Stomen met hem onder de douche heb ik 1x geprobeerd maar dat was hier geen succes

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Net bij de huisarts geweest, zoontje blijkt dubbele oorontsteking te hebben ...
Oei beterschap ❤️