7 Reacties

4 jaar geleden

Bij twijfel de huisartsenpost bellen. Ben je geweest of heb je gebeld dan weten ze er van en is het minder erg als je in het weekend nog eens contact opneemt met ze. Als jou gevoel zegt dat er gebeld moet worden dan moet je je gevoel altijd volgen. Hopelijk knapt ze snel op. Beterschap

4 jaar geleden

Even bellen lijkt mij handig, dan kun je samen beslissen of je dochter naar de dokter moet. T kan best wel corona zijn. Onze dochter heeft ook corona gehad. Steeds hoge koorts en ook veel hoesten.. Gelukkig was ze binnen een week alweer opgeknapt, maar het was pittig.

4 jaar geleden

Mijn zoontje was ook ziek, koorts en benauwdheid, heb uiteindelijk een corona test bij hem laten doen, lang over getwijfeld wel. Maar het viel reuze mee. Dame van de rest hield rekening met het baby zijn, gaan iets minder diep en nemen de tijd. Dus als je een test overweegt, ik vond het meevallen. Hier uiteindelijk wel negatief getest.

4 jaar geleden

Mijn dochter had ook een infectie. Door dat ze benauwd was heb ik pufjes gekregen. Dit heeft haar heel erg geholpen. Daarnaast ook antibiotica. Dit was toen ze 3 weken was. Nu als ze verkouden is, krijgt ze nog der pufje want ze is dan ook benauwd. Ik denk blijvend wel.

4 jaar geleden

Mocht toch komen gistermiddag om 17.00 uur bij mijn eigen huisarts. Helemaal nagekeken, ze klinkt benauwd, maar dat is ze niet. Ze heeft veel slijm en ze is schor en dat samen klinkt benauwd. Vannacht weer dramatisch en hoge koorts. Heb vanochtend toch maar de hap gebeld omdat ze haar hele fles van vanochtend direct heeft uitgespuugd. Deze beoordelen tegenwoordig via videobellen en mocht het nog aankijken. Nu maar bij me in de draagdoek, want ze is doodop en wil dolgraag bij mama. Bedankt voor jullie reacties😘

4 jaar geleden

Ach, sterkte! 🌺

4 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je meisje?? Zo zielig als ze zo ziek zijn… één van de belangrijkste dingen om in de gaten te houden is of ze nog plast… hopelijk knapt ze snel op! Beterschap!