Wij hebben deze gekocht voor ons dochtertje (nu zwanger van de tweede) , hij bevalt erg goed! Wij hadden er geen slang bij om het water weg te laten lopen, maar dat is toch handig want als er water in het badje zit krijg je hem bijna niet uit het onderstel geklik om hem leeg te gooien. Verder super fijn badje en goede hoogte ook!
Wij hadden deze voor de eerste via marktplaats gehaald.
Hij heeft er amper ingezeten. Ik denk tot max 4 mnd en dan 1x per week. Ik vond het veel handiger om gewoon samen met mijn kindje onder de douche te stappen.
Verder vond ik het vooral een sta-in-de-weg, en vind ze zeker nieuw nogal prijzig. Als ik nog eens moest kiezen zou ik voor een tummy tub oid gaan.
Ik heb dit badje ook gehad voor mijn eerste twee. Beviel prima. Deze keer echter voor een dubbelwandig badje gekozen zodat het water wat langer op temperatuur blijft.
Wij hebben hem ook besteld. En al in huis. Ziet er goed uit. Fijne hoogte en denk dus ook een erg fijn bad. De tijd zal het leren. Maar denk wel dat we hem veel gaan gebruiken als ik mensen om me heen hoor praten .
Ik heb hem in het groen voor mijn zoontje. Beviel/bevalt erg goed. Ook het liggedeelte vond ik erg fijn. Nu in verwachting van een meisje. Haha ze zal het "helaas" met het groene badje van haar broer moeten doen.