32 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Bedankt voor jullie reacties! De bestellingen die ik in 92 had gedaan heb i ...
Wat een leuke set! Hopelijk kan hij nog een tijdje geniet van maat 86 ;-) en super fijn dat je grotere maat terug mag sturen! Heb je vaker bij Next besteld? En hoe is jouw ervaring daarmee, qua maatvoering?

2 jaar geleden

Lastig he! Hier ook 86, maar sommige merken vallen echt heel groot uit en sommige super klein. Ik blijf nog even bij 86. Alleen bestel wat minder setjes, mocht ze nog een groeispurt maken.

2 jaar geleden

Lastig he die maten. Ik had een hele collectie gemaakt in maat 86 voor de herfst, is nog allemaal te groot. Hopelijk groeit ze er voor de winter nog wel in. Ik maak alles zelf dus altijd een maat vooruit, maar vind het steeds moeilijker worden nu ze wat langer in 1 maat blijft hangen. Denk dat ik volgende keer maar begin als het te klein begint te worden. Je kunt het toch nooit van te voren weten. De ene zit lang in 86, de ander is er met een paar maanden weer uit.

2 jaar geleden

Reactie op imoan

Wat voor schoenmaat hebben jullie kindjes?
Hier nog in maat 18🙈 kleine voetjes. Ze is er ook pas net eind van de zomer ingegroeid.

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Oke er is vandaag een bestelling van next binnen gekomen in maat 92 en het ...
Ik vind het hartstikke leuk staan zo 😃

Reactie op estelerr_

Wat een leuke set! Hopelijk kan hij nog een tijdje geniet van maat 86 ;-) e ...
Ja vind ik ook! We hebben regelmatig bij Next besteld, maar dit was de eerste keer dat het zo groot viel. Ik zag nu ook dat we maat 86-92 besteld hadden maar in de kleding staat overal maat 92. Op de site staat dus een tussen maat terwijl dat eigenlijk niet zo is. Ik ga er vanuit dat 80-86 maat 86 gaat zijn en dat het dan wel goed valt. Voorde rest viel alles altijd wel op maat behalve de Jersey pyjama’s die vond ik weer aan de kleine kant

2 jaar geleden

Mn dochter zit in 74/80 dus hoor de herfst en winter koop ik 80/86. Ligt eraan hoe het valt. Mn zoon heeft van 1 tot 2 jaar in maat 80 gezeten dus je weet nooit hoe het loopt 😅ik koop daarom zeker nog niet te groot

2 jaar geleden

Maten zijn lastig... ons dochter is 15 maanden. Van Hema heeft ze nu maat 80, Zeeman maat 86 en C&A maat 92... maar ik heb het ook een beetje op de groei gekocht.. dan maar iets groter 😅

2 jaar geleden

Reactie op TessievHelvert

Maten zijn lastig... ons dochter is 15 maanden. Van Hema heeft ze nu maat 8 ...
Grappig, hier is c&a minstens een maat te groot 🤷🏻‍♀️
Nou alles is gepast en uitgezocht. Van de Zara bijna alles in maat 92 genomen op 1 tricot trui na want die valt groot. Maat 86 zat perfect voor nu maar een groei speurt of een beetje krimpen in de was en het zou te klein zijn. Van Next hebben we nu alles in maat 86 genomen en als ik het bij de kleertjes van de Zara leg dan zijn ze even groot als Zara in maat 92. Dus maat 86 Next = maat 92 Zara. Winterjas van de prenatal hebben we ook in 92 zodat er nog wel dikkere kleren onder passen. De kleertjes zijn nu wel op de groei maar niet veel te groot. ☺️

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Nou alles is gepast en uitgezocht. Van de Zara bijna alles in maat 92 genom ...
(Ons zoontje is trouwens 82 cm lang en 11,2 kg en wel iets breder gebouwd.)

2 jaar geleden

Zara valt in het algemeen klein/smal. Dus zara maat 86 valt bij veel merken als maat 80. Als je bij Zara de winter garderobe besteld voor je kindje in maat 92, moet het vast goed komen. Ik heb een lange én flinke jongen. Merken als de Zara sla ik daarom over, hij is er gewoon te groot/te breed voor. Ook een maat groter past niet zo lekker om zn lijfje. Ik koop veel bij de H&M en bij de Hema en kijk dan goed naar het model/hoe het valt. Hij zit nu heel goed in maat 86, merk dat dat nu wat te klein gaat worden, maar we zingen het "zomer/korte mouwen" seizoen hier nog even in uit. Er liggen al kleertjes in maat 92 klaar voor de herfst en de winter 😊