10 Reacties

2 jaar geleden

Afhankelijk van hoe snel groeiende genetisch bepaald is enz zou ik 86 doen. Wij zijn beide best groot dus Kids groeien ook best hard Terwijl Kids van een collega langere tijd in de kleinere zak konden.

2 jaar geleden

Wij hebben ook die vd Hema 68/80 en onze kleine man heeft ook maat 80. Echter is die slaapzak bijna te kleine aan het worden. Wij zullen voor het voorjaar en zomer dus ook andere slaapzakken moeten aanschaffen

2 jaar geleden

Wij hebben die grote slaapzak. Qua bovenkant zit ie prima en de lengte maakt niet heel veel uit in bed.. gaat tenminste nog een tijdje mee ;)

2 jaar geleden

Reactie op Amve

Wij hebben die grote slaapzak. Qua bovenkant zit ie prima en de lengte maak ...
Kleine is trouwens 75cm maar flinke knul van bijna 11 kg 😅

2 jaar geleden

Wij hebben nu een dame die 68/80 draagt van Hema ze is 74 cm en ik vind hem al wel krap... dus zou voor de grotere gaan in jou geval

2 jaar geleden

Onze zoon is 74 heb ook een hema slaapzak 68/80 maar vind hem ook al wat klein worden hij ligt af en toe al in 88/104 en dat gaat goed vind die maat niet te groot bij de nek

2 jaar geleden

Ik heb de 86-104 gepakt. Mouwen wel een keer omslaan maar dan kan ze er tenminste komend najaar ook nog in. De 68/80 heeft ze ook, nekgat scheelt maar heel weinig.

2 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Ik ga voor de grotere maat, kan ie in de herfst ook nog in :) was aan het twijfelen om de lengte maar ben overtuigd!

2 jaar geleden

Ik heb een meid met maat 80, maar wij hebben de grote maat. Zit prima. Nog wel veel te lang, maar maatje kleiner is te klein idd😊

2 jaar geleden

Reactie op KimMmH

Ik heb een meid met maat 80, maar wij hebben de grote maat. Zit prima. Nog ...
Wij precies zo!