16 Reacties
5 jaar geleden
Lijkt mij dezelfde categorie als chorizo, metworst etc. Wordt afgeraden. Volgens mij mag het wel als het gebakken is of bevroren, maar dan minimaal 2 dagen en minimaal bepaalde temperatuur. Stond volgens mij wel op de site van Voedingscentrum. Maar ach, je kunt ook gewoon na je zwangerschap weer eten en t risico niet nemen.
5 jaar geleden
Hey !
ik heb dat ook in sommige gevallen dat ik heel graag wat eten wil maar het helaas niet mag of er onvoldoende over duidelijk is. Toen vroeg mijn partner mij; ‘vind je het het eventuele risico waard?’ En dat is waarom ik er voor kies om veel producten niet te eten omdat ik t liever niet eet dan later spijt heb dat ik het toch genomen heb. Maar ieder zijn eigen natuurlijk, dit is mijn tip ☺️
5 jaar geleden
Reactie op Dorendaa
Hey !
ik heb dat ook in sommige gevallen dat ik heel graag wat eten wil ma ...
Daar heb je gelijk in. Ik vermijd eigenlijks alles wat ik niet mag maar bifi twijfelde ik over omdat het gerookt vlees is staat op de verpakking en wat mij bij is gebleven is dat gerookt vlees wel mag
5 jaar geleden
Reactie op Joeddoes88
Lijkt mij dezelfde categorie als chorizo, metworst etc. Wordt afgeraden. Vo ...
Ik had de verpakking van bifi bekeken het is gerookt vlees mag gerookte vlees ook niet 🤗
5 jaar geleden
Onze verloskundige zei dat je de app zwangerhap kan downloaden! Daarop staat alles wat je wel en niet mag eten.
5 jaar geleden
Reactie op ValentinaRS
Ik had de verpakking van bifi bekeken het is gerookt vlees mag gerookte vle ...
Gerookt vlees is volgens mij niet per se boven een bepaalde temperatuur verhit en kan alsnog rauw zijn. Dit is bijv ook bij plakjes zalm het geval.
Over de bifi: geen idee! Zou inderdaad de zwangerhap even checken en bij twijfel kies ik er altijd voor om t niet te doen.
5 jaar geleden
Je kan salami bakken. Bijvoorbeeld op pizza. Gerookte zalm gaar ik in de magnetron en daarna beleg ik een boterham of wrap ermee 😋😋
5 jaar geleden
Dankje dames voor jullie berichtjes ik laat de bifi nog even tot juni in de winkel liggen 🤗