13 Reacties

4 jaar geleden
Ik doe het wel, voor de zwangerschap gebruikte ik het al.. maar voor de afscheiding helpt t echt geen zak 馃槄 zonder inlegkruisje kan ik echt 5x per dag schoon ondergoed aan.. tegenwoordig zelfs als ik nies al komt er een golf, zo smerig!

4 jaar geleden
Lactacyd en dat soort producten maken het alleen maar erger, google maar eens. Verstoort allemaal de natuurlijke balans. Maar wat betreft je vraag zou ik evt bellen met de apotheek om het zeker te weten. Lijkt me geen problemen geven ivm zwangerschap, maar ik zou het zelf daar navragen bij twijfel

4 jaar geleden
Reactie op HPBB
Lactacyd en dat soort producten maken het alleen maar erger, google maar ee ...
Helemaal mee eens hoor! Beste is wassen met enkel water, vagina is zelfreinigend.. En als je ermee begint voelt t zo lekker fris en schoon, en nu voelt t 'vies' als ik niet met lactacyd was 馃う馃徎

4 jaar geleden
Zou het niet doen... hoort er helaas bij. Lactacyd en andere intieme wasemulsies verstoren juist de balans. Als tiener een tijdje die zooi gebruikt en juist sindsdien gevoelig voor schimmelinfecties.
Goed wassen met enkel water, katoenen ondergoed dragen en evt wat vaker verschonen 馃槉

4 jaar geleden
Ik heb zelf echt hele goede ervaring ermee. Gebruik het al sinds de puberteit en voel me er super fris door. Het helpt niet tegen afscheiding maar wellicht helpt het wel qua hoe fris je je voelt na het douchen. Je hebt ook doekjes van lactacyd en ook van chilly die je mee kunt nemen in je tas om even op te frissen tussendoor. Ik gebruik dit ook tijdens de zwangerschap en is geen probleem hoor!

4 jaar geleden
Zulke zepen zijn helemaal niet goed. Verstoren idd de natuurlijke balans. 1x gebruiken en ik heb garantie een infectie, nog voor ik zwanger was, dus zou het tijdens zwangerschap helemaal niet doen.

4 jaar geleden
Is inderdaad niet goed voor je om te gebruiken.. Wij zijn zwanger dmv een vruchtbaars behandeling en daar werd het sterkt afgeraden te gebruiken.

4 jaar geleden
Deze zeepjes zijn vooral erg commercieel en doen weinig goeds. Misschien een idee om een bidet te kopen en zo op de wc af en toe na te spoelen met water? Zo鈥檔 ding komt ook van pas na de bevalling, hoef je niet steeds onder de douche te spoelen馃槣

4 jaar geleden
Hier ook veel last van en daardoor wel een infectie gekregen. Gebruik nu op aanraden van de gynaecoloog een zalf die je moet inbrengen 1x per week. (Gyno daktarine) ben wel van belgie dus weet niet hoe dat zit in Nederland. Verder gebruik ik ook nog inlegkruisjes en zowel in de ochtend als in de avond spoel ik gewoon met water...