4 Reacties

2 jaar geleden

Heb het zelf niet en geen tips , maar krijg je wel genoeg hulp vanuit je omgeving? 💐

2 jaar geleden

Mijn ouders proberen me zo veel mogelijk te helpen maar zij zijn ook al bijna tegen de 70 dus ik probeer hen ook niet teveel ermee te belasten

2 jaar geleden

Heeii, herkenbaar! Hier ook niet aangeboren hersenletsel tgv een aanrijding 10 jaar geleden. Daarnaast een partner met Ms en de ziekte van Crohn, hij heeft maar een belastbaarheid van 2u per dag. Gelukkig is zijn energie laatste maanden beter als de mijn. Ik heb 2 kids nu, zoontje van 5 en een dochter van 1 en ook hier is het erg pittig momenteel. Voel op alle fronten dat ik mezelf voorbij loop en nergens meer optimaal functioneer. Ik heb ervoor gekozen onze dochter 2 middag per week extra naar de opvang te laten gaan vanaf 10 augustus. Ik hoop dat dat even de nodige ruimte gaat geven voor mij om een beetje te kunnen bijkomen. Daarnaast heb ik bij de gemeente een aanvraag gedaan voor een persoonsgebonden budget op naam van mijn partner, zodat we hopelijk ook wat huishoudelijke hulp kunnen krijgen ter ontlasting. Wellicht kun je hier ook wat mee, hoewel de wachtlijsten overal lang zijn, dus het zal nog wel enige tijd doorbikkelen zijn! Succes mamma❤️

2 jaar geleden

Misschien zit home-start of buurtgezinnen in de buurt? Dat is laagdrempelige steun van een vrijwilliger. Onder motto opvoeden doe je samen. Sterkte