8 Reacties

één jaar geleden

Persoonlijk vond ik van geen kinderen naar 1 kindje zwaarder dan van 1 naar 2. Mijn man ervaarde dit juist andersom, dus dat is wel per persoon verschillend. Natuurlijk is het drukker, maar ook heerlijk hoor! Onze jongste is bijna anderhalf en de oudste is 3 jaar. Nu de jongste ook wat groter begint te worden zie ik wel echt dat ze ook elkaar steeds meer vermaken. Soms voel ik me wel een politie agent, maar over het algemeen kunnen ze echt al een beetje samen spelen. Als grote zus gekke dingen doet, danst, speelt, zingt, dan is dit ook wel echt puur vermaak voor de jongste. Dus daarin merk ik wel dat ze elkaar vermaken.

één jaar geleden

Het is rete druk hahah maar ook wel erg leuk. Wij hebben ook 3 Jr en 1.5jr nu. Trekken samen op, doen elkaar na, ruziën met elkaar maar geniet ook wel intens van ze al kost het mij meer energie dan 1. Zou niks liever willen

één jaar geleden

2 kinderen is zéker drukker dan 1 , en natuurlijk zeker het 1e jaar. Maar ik vond het ook zwaarder van 0 kinderen naar 1 kind. Die omschakeling is véél groter.

één jaar geleden

Hier een mama van 3 kindjes. De oudste 2 gaan al naar school. De jongste kan zich geen seconde alleen vermaken, en ze zit de hele dag aan mij vastgeplakt. Zodra ik even opsta, roept ze mij meteen of komt de achter mij aan. Overdag is ze dus enigs kind en ik vind het pittig. 🤣 Ook al moet ik zeggen dat het de hele dag zo gaat. Die andere 2 vermaken zich wel! Maar als ik ze samen zie met hun kleine zusje smelt ik. 🥰 Het is denk ik ook echt afhankelijk van het karakter van je kindje. Tussen onze oudste 2 zie precies 2 jaar. Het was even aanpoten, maar ze hebben altijd perfect met elkaar kunnen spelen!

één jaar geleden

Naar 1, naar 2 of naar 3... hier moeiteloos heb dan ook erg makkelijke kinderen. Verschilt heel erg denk ik maar vooral ook hoe je er zelf in staat. Mijn jongste kan zich bijvoorbeeld heel goed zelf vermaken

één jaar geleden

Ik vond zelf de stap van geen naar een “heftiger” dan van 1 naar 2… 2de heeft wel veel gehuild ivm met reflux en KMA… Maar je weet een beetje wat je kan staat te verwachten. Van geen naar een, was alles onbekend… 🤭 Genoeg gezien bij anderen. Maar als je zelf ‘s nachts met een huilend kindje zit heb je daar niet meer zo veel aan! ☺️

één jaar geleden

Ik vond de overgang van geen naar 1 veeeel zwaarder dan van 1 naar 2. Terwijl ons 2e kindje veel heeft gehuild ivm reflux. En we hebben er weinig leeftijdsverschil tussen. Heerlijk 2 kids ❤️

één jaar geleden

Reactie op DWB

Ik vond de overgang van geen naar 1 veeeel zwaarder dan van 1 naar 2. Terwi ...
Hier idd ook 1 jaar tussen de kids… 🤭