Wij zijn aan het oriënteren voor een bakfiets en ik ben benieuwd of de mensen met een bakfiets gekozen hebben voor een Maxi Cosi houder of een aparte baby schaal om je kleintje in te vervoeren en waarom.
Mij lijkt aan de ene kant maxi Cosi handig want dan kun je daar dat scherm ook omhoog zetten, maar wat doe je dan met de maxi Cosi als je bijvoorbeeld naar de stad gaat en je niet met de maxi Cosi wil rond sjouwen. Ben bang dat als ik die erin laat zitten hij gestolen wordt.
Wij hebben een babyschaal in onze bakfiets, leek ons lekkerder liggen voor ons meisje en ik heb nog een zoontje van bijna 3 die erin mee gaat, met een maxicosi waren we meer ruime kwijt en kon hij niet normaal zitten
Ik lees graag mee! Heb wel een bakfiets.
Zo'n schaal is pas vanaf 3 maanden maar ga je naar de winkel oid en je baby kan nog niet zitten heb je er niks aan. Rondje fietsen kan dan weer wel.
Twijfel o meen maxi cosi houder aan te schaffen. Zijn best prijzig maar bied wel wat meer vrijheid.
Wij hebben een bakfiets 4 zitter en maxi cosi houder. Deze gaan we alleen niet gebruiken omdat we daarvoor gaten moeten boren in de bank of onderop de bakfiets. Dit vinden wij zonde. Het ding kan ook achter op de fiets, dit vind ik zelf alleen niet prettig. In de bakfiets hebben ze nog iets om zich heen. Met huif ook droog😃 Dus wij gaan nu voor een comfort babyschaal.
Ik heb een babyschaal erin. Met maxicosi blijft er geen ruimte over voor mn dochter om normaal te zitten..
Zoon gaat nu nog in de draagzak mee, omdat het toch nog net iets teveel hobbelt voor m in de schaal