20 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben hem als maxi cosi. Hij is echt een stuk lichter dan de andere varianten dus dat is voor mij al een heel voordeel!

4 jaar geleden

Reactie op Krix

Wij hebben hem als maxi cosi. Hij is echt een stuk lichter dan de andere va ...
Ohh dat is wel heel fijn!

4 jaar geleden

Ik wilde ook voor de tinca gaan, omdat hij een stuk lichter is. Maar zag op internet dat de adapter voor de kinderwagen joolz day+ er niet voor past. Drm toch gekozen voor maxi cosi rock

4 jaar geleden

Reactie op 12062021

Ik wilde ook voor de tinca gaan, omdat hij een stuk lichter is. Maar zag op ...
Wij idd ook gekozen voor rock

4 jaar geleden

Wij wilden ook voor de Tinca gaan, maar past niet op veel adapters voor kinderwagens. Dus de vraag is of je dit wilt gebruiken. Anders misschien de Rock een goed alternatief?

4 jaar geleden

Wij hebben hem toevallig ook net besteld. Vanwege lichtgewicht inderdaad en de zonneklep, geen los ding aan haakjes, maar echt een klep. We hebben hem bij de Musty Nio daar past ie wel op 😊

4 jaar geleden

Ja wij hebben de tinca, blij mee en wil hem toch niet op de kinderwagen zetten want ze mogen in het begin niet lang in de maxi cosi. Dus daar heb ik dan gewoon de kinderwagen voor😊 ik vind deze heel mooi en compact en idd niet zwaar.

4 jaar geleden

Reactie op Jennyfairy

Ja wij hebben de tinca, blij mee en wil hem toch niet op de kinderwagen zet ...
Nee dat klopt, maar soms in die 2 uur tijd komt het heel goed uit dat zo een maxi cosi wel op de kinderwagen kan. Een vriendin van mij had er iig wel spijt van dat die van haar niet op de kinderwagen kon en steeds zijn kind moest in en uit tillen ipv even snel op de kinderwagen klikken voor 5-10 min loop afstand vanuit de auto bv naar een appartement.

4 jaar geleden

Reactie op 12062021

Nee dat klopt, maar soms in die 2 uur tijd komt het heel goed uit dat zo ee ...
Nee precies daarom ook maar net wat voor iemand fijn is😊

4 jaar geleden

Ik ben vandaag naar de Prenatal geweest en de Maxi Cosi Rock is nu in de aanbieding voor €129,- en is qua kwaliteit (plastic en foam is steviger) beter dan de Tinca zei de verkoopster. Zij adviseerde mij om die te kopen ivm de aanbieding

4 jaar geleden

Reactie op Patricia0889

Ik ben vandaag naar de Prenatal geweest en de Maxi Cosi Rock is nu in de aa ...
Wij hebben ook de rock gekocht bij de Prénatal in de aanbieding

4 jaar geleden

Wij hebben de Tinca aangeschaft. Achteraf spijt want hij past op bijna geen enkele kinderwagen of adapter combinatie...

4 jaar geleden

Wij hebben hem als set samen met de kinderwagen (Mutsy Nio) en bijpassende adapters gekocht. We konden kiezen uit een (voor mij) onbekend merk en de Maxi-Cosi Rock tegen een meerprijs van €69,95 bij Van Asten.

4 jaar geleden

Reactie op Ell90

Wij hebben hem als set samen met de kinderwagen (Mutsy Nio) en bijpassende ...
Dus als ik het goed lees past de tinca met de juiste adapters op mutsy nio??:) Weet je zo met welke adapter??🙏

4 jaar geleden

Wij hebben deze uitgezocht. Is paar tientjes duurder dan de tinca. Deze past op veel kinderwagens is ons verteld en deze heeft memoryfoam aan de zijkanten zodat eventuele “klappen” van bochten ofzo niet direct tegen het plastic aanzit maar rustig de zijkant ingaat

4 jaar geleden

Reactie op Chantie22

Dus als ik het goed lees past de tinca met de juiste adapters op mutsy nio? ...
Nee ik bedoel dat wij de Maxi-Cosy Rock hebben gekozen. Ik zie dat ik het een beetje krom heb verwoord🙈

4 jaar geleden

Reactie op Ell90

Nee ik bedoel dat wij de Maxi-Cosy Rock hebben gekozen. Ik zie dat ik het e ...
Ojaa haha lees t nu ook!! 😇. Bedankt!

4 jaar geleden

Heeft iemand toevallig enig idee welke combinatie past bij de maxicosi Tinca? Heb al diverse adapters en kinderwagenss bekeken. Tot nu nu toe kom ik alleen uit op maxi cosi kinderwagen( maar ook erg beperkt) en joolz. Ik heb mijn zinnen gezet op Mutsy maar bij de adapter set nio staat Tinca er niet tussen😒.

4 jaar geleden

Reactie op Chantie22

Heeft iemand toevallig enig idee welke combinatie past bij de maxicosi Tinc ...
Wij hebben een Mutsy Nio en vandaag de Maxi-Cosi Tinca binnen gekregen. Met deze adapter set past de Maxi-Cosi Tinca gewoon op het onderstel!

4 jaar geleden

Reactie op Xxxx1992

Wij hebben een Mutsy Nio en vandaag de Maxi-Cosi Tinca binnen gekregen. Met ...
Dankjewel!!😊