25 Reacties

4 jaar geleden

Een vriendin van mij heeft de kidsmill up en die gaf aan dat 1 van de plankjes er continu uit valt....denk bij de voeten. Misschien even checken..verder weet ik het niet

4 jaar geleden

Wij doen de kidsmill up. Twee redenen: 1. vind de poten handzamer, je kan er namelijk vanaf de zijkant gemakkelijker bij je kind zonder je tenen te stoten. En 2. De newborn inzet kun je ook op een wipper zetten.

4 jaar geleden

Stokke, goede kwaliteit. Gaat lang mee en kiept niet om. Goede beschikbaarheid als je 2e hands iets erbij wilt aanschaffen en als je het weer wilt verkopen kun je er nog een goede prijs voor krijgen. Dan is de investering echt minimaal. Blijft zijn waarde houden. Weet niet hoe dit met kidsmill is. Ken niemand met deze kinderstoel.

4 jaar geleden

Wij hebben de kidsmill up gekocht. Newborn set kan je zo op wipstoeltje schuiven. Mooie stofjes kan je ook kiezen. Familie heeft de stoel ook en bevalt goed!

4 jaar geleden

Wij hebben de kidsmill up, super blij mee. New born frame ook mooi van hout (geen kunststof zoals bij stokke) stevig en past mooi in het geheel. Vind persoonlijk ook dat er meer keus is in bekleding en zoals hierboven al wordt aangegeven als je nog een wipstoel frame erbij koopt dan kan je newborn frame daar weer op! Super mooi alles hetzelfde, lekker autistisch wel😅😂

4 jaar geleden

Wij gaan voor de stokke tripp trapp. Kende de hele kidsmill up niet 🤣 die stoel van stokke bestaat al behoorlijke tijd maar heb er eigenlijk nooit slechte verhalen over gehoord. Wij nemen er ook de newborn set bij en het opzetstukje dat je hem tot kinderstoel kan ombouwen

4 jaar geleden

Wij gaan voor de Stokke Steps ☺️. Vind de Stokke Steps te groot vooral de onderkant.

4 jaar geleden

Wij gaan voor de Tripp Traps. Daar ben ik zelf ook mee op gegroeid en wordt door veel in mijn omgeving aangeraden. Een alternatief waar mijn omgeving ook enthousiast over is, is de vergelijkbare stoel van de Lidl.

4 jaar geleden

Wij hebben de allergoedkoopste tweedehandse van tiamo. Die beviel zo goed, dat we voor onze 2e nog zo 1 hebben aangeschaft. Kosten 10/15 euro op marktplaats 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op memfem

Stokke, goede kwaliteit. Gaat lang mee en kiept niet om. Goede beschikbaarh ...
Dat is inderdaad onze overweging ook. Via marktplaats aan het afwachten tot het voor een goede prijs voorbij komt.

4 jaar geleden

Hier fan van de stokke steps. Deze hebben we voor ons dochtertje van 2 jaar en er komt er nog eentje bij eens de baby er is. Er kan ook een relax op gezet worden, moest dit je tegenhouden om voor de trip trap te kiezen.

4 jaar geleden

Wij zijn gegaan voor deze: https://www.vanastenbabysuperstore.nl/kinderstoel-alpha-white-bouncer-hearts Iets goedkoper dan de Stokke, maar echt bijna identiek ook qua opzetstukken. Erg tevreden en in alle kleuren verkrijgbaar👍🏼

4 jaar geleden

Ik zou ook cybex lemo checken.

4 jaar geleden

Reactie op Margotk

Een vriendin van mij heeft de kidsmill up en die gaf aan dat 1 van de plank ...
Moet ze de zijkanten iets strakker aanschroeven 😉

4 jaar geleden

Wij hebben voor de Kidsmill Up gekozen. Is makkelijk verrijdbaar. Daarbij zweren de meeste vrienden van ons bij deze stoel.

4 jaar geleden

Wij hebben een tripp trapp via marktplaats (30 euro) en zelf helemaal opgeknapte

4 jaar geleden

Wij waren ook in dubio. Maar de houten afwerking van de kidsmill vonden wij mooier, evenals de keuze voor een leren bekleding, grotere newborn inzet vergeleken met de stokke en de wieltjes aan de achterkant, waardoor de stoel makkelijker verrijdbaar is en extra tegen het omkiepen. Succes met de keuze!

4 jaar geleden

Wij hebben de Kidsmill up en kopen er een tweede bij voor de nieuwe smurf. Alle vrienden van ons hebben ook.een Kidsmill up. Wij hebben deze gekozen vanwege de onderkant. Je kan er makkelijker bij zonder je tenen te stoten. En eetblad kan naar achteren geklapt worden. Handig is idd dat je de newborn set op een wipstoel kan schuiven. Hij bevalt ons prima.

4 jaar geleden

Wij hebben deze. Nu een tweede voor onze tweede erbij gekocht. In incl alle accessoires van baby tot kleuter of nog groter kunnen ze erop. En veel beter van prijs van de Stokke. En prima kwaliteit! https://www.lidl-shop.nl/p/roba-born-up-meegroeistoel/p100280282