10 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter ging nog verder en kleedde zich helemaal uit.. Was echt een hele gedoe, maar sinds dat ik het haar achterstevoren aan doe, lukt het haar niet meer.

één jaar geleden

Reactie op Baby M

Mijn dochter ging nog verder en kleedde zich helemaal uit.. Was echt een he ...
Ja daar heb ik ook aan gedacht. Alleen het gedeelte achter is normaal iets hoger dan voor. Als het om draait. Zit het dan niet te hoog bij de keel.

één jaar geleden

Wij doen ook de slaapzak achterstevoren aan. Hebben slaapzakjes van Hema en van Jollein en zitten allebei prima bij de hals.

één jaar geleden

Wij stoppen het ritsje aan het einde in de slaapzak, zodat het ritsje verdwijnt. Tot nu toe is het haar nog niet gelukt om het open te krijgen, hoe goed ze haar best ook doet 🤭 Als we dit niet doen heeft ze de slaapzak in recordtijd helemaal uit…

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Onze dochter kreeg de slaapzak zelfs achterste voren nog uit. Hoe mag Joost weten 😂 misschien inderdaad ritje verbergen een idee. Maar wij hebben nu een vloerbed voor onze dame samen met een klein wieg dekentje waar ze goed doorheen kan ademen. Ze gaat hier ook het hele bed door, maar ligt nooit met haar hoofd eronder ofzo en omdat ze een 1 persoons vloerbed heeft ligt het dekentje ook niet steeds in de weg als ze hem weg doet

één jaar geleden

Reactie op KimH89

Wij stoppen het ritsje aan het einde in de slaapzak, zodat het ritsje verdw ...
Dit doe ik ook idd. Anders kun je hem achterstevoren aantrekken, en als dat nog niet werkt achterstevoren en binnenstebuiten 😂

één jaar geleden

Hier gaat hij achterstevoren en binnenstebuiten aan! 😅

één jaar geleden

Mijn zoontje draait zichzelf steeds vast in zijn slaapzak dus hij slaapt met warm weer gewoon in zijn romper en nu het was frisser is met een pyjama aan. Gaat prima. Een deken of lakentje wil hij ook niet.

één jaar geleden

Voor kinderen die al zonder slaapzak slapen: trekken ze de luier niet uit? Mijn dochter trekt overdag soms al de luier uit, vandaar dat wij hem achterstevoren+binnenstebuiten doen. Ben bang dat het anders mis gaat! 🤣

één jaar geleden

Reactie op Rebelion

Voor kinderen die al zonder slaapzak slapen: trekken ze de luier niet uit? ...
Bij ons nu een paar dagen zonder slaapzak. Maar luier uitdoen heeft ze nog niet geprobeerd.