13 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb er 1 maar mijn zoontje is er nog te jong voor. Nu 1,5. Maar lijkt mij wel handig als ze de leeftijd hebben dat ze er ook echt op blijven. Dan gaat het toch wat sneller als ze niet meer willen lopen. En inderdaad halverwege blijft de loopfiets anders staan en moet je die weer meesjouwen 🤣

4 jaar geleden
Ja ik twijfel ook enorm! Wij hebben de easywalker harvey en in principe kan ik de reiswieg onderin plaatsen zodat mijn dochter van 2 gewoon normaal blijft zitten. Maar dat zit me niet lekker geen idee waarom de baby zo laag.
Ik heb op de ebay website een universele meerijdplankje gezien rond de 30€ en dan MET zitje, dat dan weer wel aangezien ik weet dat me dochter niet gaat blijven staan maar dan echt gaat willen zitten.
Ik merk trouwens ook aan de mama's met meerijdplankje dat ze best wel achter de kinderwagen staan dat hun kind een beetje in de weg staat zeg maar als ik het goed uitleg. Datie best wel lang is. Als anderen hier hun mening over kunnen geven miss? Die zo een plank hebben en wat meer 'achter' lopen.
Ik twijfel ook erggg

4 jaar geleden
Wij hebben ook een meerijdplankje. Ik ben mijn dochtertje (word 3 vlak na de geboorte) al aan het voorbereiden dat ze daarop moet. Broertje komt in de kinderwagen en zij is een grote meid en mag op het plankje. Ze heeft er al enorm zin in en kan niet wachten tot ze op het plankje mag😂 ik weet niet hoe het gaat als het zover is maar ze is iig al goed voorbereid.

4 jaar geleden
Mijn man gaat een (fiets)zitje op de kinderwagen maken die er makkelijk op en af kan. 🙈 Mijn dochter is net 2 als de baby komt, en we hebben een hond dus wandelen dagelijks. En dan vaak op een autoweg en langs slootjes, dus ik heb liever dat ze vast zit. 🤭 Maar denk dat ik de eerste periode de baby ook veel in de draagdoek ga doen, en misschien een aparte buggy voor haar erbij. Mijn man neemt straks ook 5 weken verlof, dus kunnen we in de eerste weken kijken wat het beste voor ons werkt.

4 jaar geleden
Wij hebben een meerijdplankje gekocht (een Joolz, passend bij onze Joolz kinderwagen) toen onze zoon geboren werd, onze dochter was toen 1 jaar en 9 maanden oud. Daarnaast hadden we ook de uitbreidingsset gekocht zodat we een duowagen hadden. Onze dochter is geen loper en heeft tot voor kort eigenlijk altijd in de wagen gezeten samen met haar broertje. Nu is er een kindje op komst en om onze dochter voor te bereiden mag ze nu niet meer in de kinderwagen. Meestal gaat ze nu op een stepje of op de loopfiets mee. Onze zoon wil wel graag op het plankje, hij vindt het helemaal geweldig. Onze kindjes zijn 3,5 en 1 jaar en 9 maanden nu

4 jaar geleden
Wij hebben een joolz Day en ik heb via marktplaats tweedehands een kidsit meerijdplankje gekocht voor twee tientjes!

4 jaar geleden
Wij gaan voor deze . Er zijn niet zoveel opties met 3 kindjes onder de 1,5 jaar qua wagen .

4 jaar geleden
Wij hebben er ook eentje via marktplaats gescoord. Met zitje en die kort op de wagen zit zodat ik zelf er nog makkelijk achter kan lopen.
Wij wandelen dagelijks met de hond en dan is een zitje voor even wel fijn. Maar juist de even boodschappen doen ed. Lijkt het mij erg fijn voor. Dan wil je soms even doorlopen en dat doet die van mij niet (bijna 3 Jr)

4 jaar geleden
Reactie op Fica
Wij hebben er ook eentje via marktplaats gescoord. Met zitje en die kort op ...
Mag ik vragen welke dat is? Heb ooit is bij een vriendin erachter gelopen en liep toen echt niet fijn omdat ie vrij groot was.

4 jaar geleden
Wij hebben het Joolz meerijdplankje, onze dochter is bijna 3 als de baby wordt geboren. Ik ben heel benieuwd - hopelijk is het te doen en wil ze niet steeds erop en eraf ;-)