38 Reacties Nieuwste boven Minne vind ik heel leuk. Min niet zo. En Mine is in het Engels bijv een beetje gek
Ik vind het bijzonder, nog nooit gehoord en dat maakt het uniek vind ik🥰🥰
Reactie op wesa Minne vind ik heel leuk. Min niet zo. En Mine is in het Engels bijv een bee ...
Thanks!
Ik vond Minthe mooi, maar omdat het afgekort zou worden al Min, toch maar van de lijst geschrapt. Toch een negatieve associatie mee.
Ik weet niet of het een normale naam is waar jij misschien woont, maar ik denk dat ze (hier in Drenthe) geplaagd gaat worden met 'te min/de minne zijn' of dat er de associatie met minnie (mouse) wordt gelegd.
Reactie op Marly94 Ik weet niet of het een normale naam is waar jij misschien woont, maar ik d ...
In woon in Leuven, Belgie
Hier denk ik dat het wel zal meevallen :)
Ik vind Minne echt een hele mooie naam!
In het Fries komt Minne voor als jongensnaam, maar ik houd juist wel van die unisex namen.
In het Fries komt Minne voor als jongensnaam, maar ik houd juist wel van di ...
Onze andere dochter heet Sam. ;)
Onze andere dochter heet Sam. ;)
Nou helemaal perfect dan toch 😁
Of Minke? Vind ik ook heel mooi...
Reactie op Marly94 Ik weet niet of het een normale naam is waar jij misschien woont, maar ik d ...
Of omgeving drenthe en friesland dat ze zeggen minne hond
Minne vind ik heel mooi! Bij ons op het lijstje stond 'Mina' maar het is toch een andere naam geworden :)
In friesland is Minne niet persé heel positief als je iemand daarvoor uitmaakt.. naast dat vind ik het een hele leuke naam. Wat vind je van Mirre evt?
Minne & Min beiden leuk! Stoer, simpel, uniek en vrouwelijk.
Ik ben toevallig een boek ah lezen met een sterk vrouwelijk personage genaamd Min!
Reactie op AK1995 In friesland is Minne niet persé heel positief als je iemand daarvoor uitma ...
In Friesland zijn het daarbij 9/10 keer vaak alleen jongens/mannen die minne heten 🙊 althans in mijn regio
Mijn associatie gaat gelijk naar Minnie Mouse. 😬
Lees alleen positieve reacties, maar volgens mij heb je er meer aan als je verschillende meningen krijgt, toch?
Persoonlijk vind ik geen van de variaties mooi. Maar: ga je ooit een naam vinden die iedereen mooi vindt? En is dat belangrijk?
Lekker kiezen wat jij mooi vindt dus