2 Reacties

één jaar geleden

Kunnen ook oefenweeën zijn hoor. Is vrij normaal rond dit termijn. Je baarmoeder is zich al aan het voorbereiden. Mijn 1ste wee staat nog vers in het geheugen wat dat betreft. Heel erg pijnlijk en hield al meteen zo'n 30 seconde aan. Ook komen en gaan. Maar er zat niet langer dan 2 minuten tussen. Je merkt echt wel het verschil tussen menstruatiekramp en een echte wee haha. Je kan dit wel voelen wat ik al zei, omdat je baarmoeder zich al aan het klaarmaken is voor de komst van je kleintje

één jaar geleden

Ik had de laatste tijd voor de bevalling menstruatiepijn, vooral als ik bezig was. Toen ik ook menstruatiepijn kreeg als ik rustig zat, wist ik dat de bevalling dichterbij kwam (maar ik was ook al over de 40 weken). De dag voor de bevalling veel van dat soort menstruatiekramp gehad en wat bloedverlies, maar de 1e echte wee was duidelijk anders. De omschrijving van een aanzwellende en daarna afzwakkende golf paste precies en daardoor wist ik meteen dat het echt een wee was. Ik zou als ik jou was in de gaten houden of er regelmaat in zit, dat was bij mijn voorbereidende menstruatiepijn niet en bij de weeën wel.