8 Reacties
5 jaar geleden
Het ligt natuurlijk helemaal aan hoe jij je voelt! Sommigen kunnen dat nog prima. Anderen moeten er niet aan denken.
Ik was afgelopen weekend een weekendje weg (net voordat alles open ging, jammer haha). De afstand in de auto ging wel, maar het viel me tegen hoe snel ik klaar was met ergens rondlopen, maar goed. We konden ook nergens naar de wc of even terrassen ofzo. Ik moest echt even schakelen dat m’n lichaam zoveel grenzen aangaf, terwijl je nogmaals gesproken een weekendje rond huppelt 😅
5 jaar geleden
Ik ben morgen 35 weken, maar voel me prima nu. Hoewel 3 uur rijden best een end is, ligt het er aan hoe je je voelt natuurlijk.
5 jaar geleden
Ik ga ook expres nu straks met 35 weken een weekend weg (aan het begin van mijn verlof). Wel zag ik er zelf ook tegenop om verder weg te gaan dan een uur rijden, omdat ik graag in “mijn” eigen ziekenhuis terecht wil kunnen mocht er iets zijn. Dus ik doe het iets dichter bij huis maar wil wel zeker weten echt even weg! Plus, Maastricht heeft ook een goed ziekenhuis hoor ;)
Maar de kans dat er met 35 weken iets gebeurt is eigenlijk zo klein!
5 jaar geleden
Ik denk dat als je je nog goed voelt, dat het zeker nog kan. Misschien een pauze extra inlassen tijdens de reis om de benen te strekken (en de blaas te legen 😉). Wilde ook graag nog een weekend weg in mei naar Zuid-Limburg, maar zag dat er veel al bezet is. Zou eigenlijk graag een paar daagjes Texel willen doen, maar dat durf ik dan weer niet aan. Zit je straks met weeën op de boot 😉