12 Reacties

één jaar geleden

Mijn kind slaapt ook geregeld 3u in de middag en snachts nog eens 12 uur. Alleen zij gaat wel slapen om 19.45u. In jullie geval zou ik haar in de middag wel eerder wakker maken. Hopelijk gaat ze savonds weer op een schappelijkere tijd slapen 🫣

één jaar geleden

Ja wij zijn begonnen met wakker maken na 1 a 1,5 uur. Ze sliep ook 2,5 a 3 uur en dan savonds nog lang wakker. Nu is ze savonds eerder moe en slaapt ze gelijk als ze haar bed raakt

één jaar geleden

Ik merk als hij na 14.30 nog slaapt, echt heel moeilijk is slaapt komt in de avond(duurde echt 7elke keer een uur en sliep daardoor echt pas laat) het was even zoeken maar ik breng hem nu om 12 naar bed en is dan 14uur weer wakker(zo niet dan maak ik hem wakker). En nu slaapt hij meteen in om 19uur.

één jaar geleden

Na de opvang (haal hem altijd op rond half 1) en dan meteen naar bed. Van 12:45 tot max 14:15. Dit gaat altijd goed. Vaak wordt ie na 1,5 uur wel vanzelf wakker. Soms niet. Maar maak hem dan meestal wel wakker. Dit gaat eigenlijk altijd goed en geen problemen savonds met het op bed leggen

één jaar geleden

Ik maak 'm na uiterlijk 2.5 uur wakker. (Slaapt wat vroeger dan de meesten. Ongeveer van 11.15/11.30 tot 13.45). En slaapt in de avond rond 19.30.

één jaar geleden

Ons kindje slaapt in de middag tussen de 2-3 uur. Laatste tijd standaard bijna 3 uur. In de nacht slaapt hij ook goed en gaat om 19.00 naar bed. We laten het zo; hij zal het wel nodig hebben.

één jaar geleden

Wij maken onze zoon momenteel niet wakker. Hij slaapt meestal 2-2,5 uur in de middag (12:30-15:00). Merk wel dat hij steeds later slaapt in de avond (tussen 20:30-22:00). Het lijkt er op dat hij langer wakker kan blijven, dus ik zit er aan te denken om zijn dutje wat in te korten. Bijvoorbeeld tot max. 14:30 uur, maar vindt dat lastig vooral als hij pas om 13:30 in slaap valt bijvoorbeeld (eerder dan 12:30 naar bed in de middag lukt meestal niet). In principe slaapt hij redelijk goed in de nacht (slaapt meestal door, en redelijke tijd wakker in de ochtend) dus ik denk dat ik het nog even zo laat. Maar zou het zelf ook wel fijn vinden als hij een wat vroegere bedtijd heeft, alhoewel hij vaak max 10uur achtereen slaapt (dus dan wordt hij wellicht weer vroeger wakker in de ochtend 😅). Ik zou zeggen als ze goede nachten maakt, en op een redelijk tijdstip wakker wordt in de ochtend nog even aankijken, ze doet het er dan blijkbaar goed op. Maar snap wel dat de avond zo wel erg kort wordt voor jezelf (ervaar ik wel namelijk).

één jaar geleden

Hier rond 12.30 naar bed en dan uiterlijk 15.30 wakker maken omdat hij anders 's avonds pas heel laat slaapt. Meestal wordt hij zelf wel wakker tussen 15.00 en 15.30.

één jaar geleden

Reactie op estelerr_

Wij maken onze zoon momenteel niet wakker. Hij slaapt meestal 2-2,5 uur in ...
Hier ook bijna hetzelfde, viel ons al op dat hij niet meer 19:00 naar bed wilde. We schoven het op naar 19:30, maar laatste dagen gaat hij in bed staan huilen. Als we hem rond 21:00 naar bed brengen is er niks aan de hand. Heb hem gisteren wel na een uur geprobeerd wakker te maken, hij vond het niet zo leuk en leek wel chagrijnig.

één jaar geleden

Ik maak mijn dochter bijna nooit wakker, alleen als we ergens heen moeten. Maar ze slaapt vaak ongeveer van 13:00 tot 16:00, dus 3u lang. En ze gaat savonds tussen 19:00&19.30 weer slapen, zonder problemen.

één jaar geleden

Reactie op 12062021

Hier ook bijna hetzelfde, viel ons al op dat hij niet meer 19:00 naar bed w ...
Ja ik weet wel bijna zeker dat onze zoon wat chaggie wordt als we hem wekken, als hij uit zichzelf wakker wordt na zn middagdutje is hij ook eventjes chagrijnig, lijkt net op zn moeder haha. Ik vraag me af of hij het uurtje dat hij in de middag mist in de avond inhaalt…. Ik durf het nog niet aan….

één jaar geleden

Nou vanmiddag van 12-14 geslapen en toen wakker gemaakt. Inmiddels zijn we alweer een uur bezig met een huilend kind als ze naar bed moet🤣