6 Reacties
2 jaar geleden
Misschien is ze nog toe aan 2 dutjes? Het kan natuurlijk zijn dat er net te lang tussenzit waardoor ze oververmoeid raakt en daardoor kort slaapt.
Is maar een aanname natuurlijk.
Misschien een beetje rot om terug te schakelen naar 2 dutjes. Maar misschien wil dat helpen. Ochtenddutje hoeft niet heel lang te duren. Maar dan is ze smiddagd niet over haar slaap heen
2 jaar geleden
Als ze in de nacht goed slaapt, dan zou ik zeggen ze heeft gewoon weinig slaap nodig. Als ze snachts niet zo goed slaapt dan zou ze wel eens oververmoeid kunnen zijn en dan zou ik wel kijken voor een ander ritme ☺️
2 jaar geleden
Misschien heeft je kindje wat minder slaap nodig op een dag dan andere kindjes. Mijn kindje slaapt ook maar 30 min op een hele dag en is 16 maanden. Ik ben stiekem een beetje jaloers als ik andere hoor over 2 uur slapen, heerlijk lijkt mij dat. Maar wij hebben het geaccepteerd, hij is verder niet moe, is vrolijk en speelt lekker. Is jouw meisje wel moe? Of wil je alleen dat ze meer uur slaapt?
2 jaar geleden
Reactie op Babygirljune
Als ze in de nacht goed slaapt, dan zou ik zeggen ze heeft gewoon weinig sl ...
Dit! Dan zou ik kijken naar toch het ochtend dutje weer herintroduceren. Je ziet wel vaker dat ouders te snel overstappen omdat ze de slaapregressie rond 1 jaar verwarren met toe aan één dutje.