6 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Hier een meisje van 19 maanden. Afgelopen weken was in slaap vallen heel lastig. Duurde rustig 1 tot 1,5 uur ‘s middags en ‘s avonds weer. We merkten daarnaast ook dat ze ‘s nachts weer vaker wakker werd en sowieso heel onrustig was. Ik gok toch een slaapregressie want hier is na bijna 2 weken de rust weer terug! Ze valt weer snel in slaap en slaapt de nachten weer heerlijk door 🤞🏻 Ik zou niet te veel wijzigen aan het schema, komt als het goed is vanzelf weer goed!

één jaar geleden

Hier is de regressie anders hier wilt die helemaal niet meer slapen overdag krijst dan totdat je hem eruit haalt. Slaap wel de klok rond. Maar ziet er oververmoeid uit duurt al 5 weken.

één jaar geleden

Mijn dochter gaat ook wel eens om 14u pas een dutje doen, soms zelfs pas 15u. Soms slaat ze zelfs een keer over, ik kijk gewoon wanneer ze moe is/het nodig heeft. Per dag verschillend. En als ze bijv. om 15u nog gaat slapen, maar ik haar na een uur wakker. Dan gaat ze savonds nog redelijke optijd slapen.

één jaar geleden

Middagslaapje gaat hier ook drama. Voorheen sliep hij smiddags 1,5 uur, en sinds vorige week steeds huilen en niet willen slapen. Zo sneu want merk echt dat hij moe is. Gelukkig slaapt hij snachts wel 13 uur!

één jaar geleden

Middag slaapje is hier sinds een paar weken niet meer. Gelukkig gaat ze wel op tijd naar bed zo rond half 8. Incidenteel doet ze nog wel een dutje maar dan gaat ze s’avonds meteen wel later naar bed zo rond 22.00 uur

één jaar geleden

Onze dochter van bijna 20 maanden doet een dutje van 12 tot 14 uur ongeveer (wij staan vrij vroeg op) en dan in de avond om 19 uur weer slapen. Was eerst een dutje van 3 uur lang tot ze inderdaad snachts snel en vaak wakker werd.. het is overdag een slaapkop want we moeten haar echt wakker maken na 2 uur..