11 Reacties

één jaar geleden

Hmm wel kort denk ik voor 1 slaapje, ook omdat ie humeurig wakker wordt. Gaat ie misschien te vroeg? Of juist te laat waardoor die al iets over de slaap heen is? 🤔

één jaar geleden

Reactie op Livia 👶

Hmm wel kort denk ik voor 1 slaapje, ook omdat ie humeurig wakker wordt. Ga ...
Jaa het is echt te kort voor hem. Als ik hem eerder op bed doe, slaapt hij óf helemaal niet, of hij is ook weer na 30 min wakker. Ik snap er echt niks van! Gisteren was hij in slaap gevallen op de bank, en daar kon hij wel bijna 1,5 uur vol trekken. Zou het echt niet meer weten haha

één jaar geleden

Hoe laat gaat hij smiddags naar bed, als ik vragen mag? Krijg hij daarvoor eten en drinken? Is zijn kamer donker genoeg? Is het rustig genoeg?

één jaar geleden

Reactie op KimH89

Hoe laat gaat hij smiddags naar bed, als ik vragen mag? Krijg hij daarvoor ...
Hij word wakker tussen half 7/ half 8 en gaat tegen 12:00/12:30 op bed. Daarvoor eten we vaak samen een broodje, dus aan trek kan het ook niet liggen! We hebben verder niks veranderd, gordijnen altijd samen dicht doen. Met of zonder white noise, maakt niks uit 🤷🏽‍♀️

één jaar geleden

Reactie op DWB

Hij word wakker tussen half 7/ half 8 en gaat tegen 12:00/12:30 op bed. Daa ...
Hoe lang sliep hij achter elkaar door toen hij twee slaapjes deed?

één jaar geleden

Reactie op KimH89

Hoe lang sliep hij achter elkaar door toen hij twee slaapjes deed?
S’ochtends sliep hij vaak 30/45 min, en smiddags ruim een uur! Dus dat hij nu maar 30 min in totaal slaapt, is echt een verschil haha

één jaar geleden

Hm. Ik lees dat zijn kamer niet is veranderd en ook niet zijn slaap routine. Dat hij eigenlijk wel langer moet slapen, want nu is hij humeurig. Hij kan wel langer op de bank slapen. Was je dan bij hem in dezelfde ruimte? Misschien helpt het om een t-shirt van jou (bijvoorbeeld) bij hem in bed te leggen? Misschien dat hij graag bij je blijft, dat het hem meer rust geeft waardoor hij langer slaapt en niet zo overstuur is als hij wakker wordt? Heb je al geprobeerd hem een half uur/uur later naar bed te brengen?

één jaar geleden

Hier zelfde probleem gehad teruggegaan naar 2 slaapjes probleem opgelost cb zei ook 1,5 is maar een gemiddelde heel veel kindjes gaan pas bij 2 jaar over na 1 slaapje. Bij mij was het zo Dat die dan al over de slaap heen was daarom kort sliep.

één jaar geleden

Reactie op Shirl91

Hier zelfde probleem gehad teruggegaan naar 2 slaapjes probleem opgelost cb ...
Ik denk inderdaad dat hij hier over z’n slaap heen is, hoe laat gaat jou kindje nu naar bed overdag?

één jaar geleden

Reactie op DWB

Ik denk inderdaad dat hij hier over z’n slaap heen is, hoe laat gaat jou ki ...
Verschilt beetje maar meestal rond 11u tot 12:15 en dan middag rond 15u 1530u tot 1630 of 17u. Gaat in de avond 1930/ 1945 naar bed .ochtend rond kwart over 7 half 8 wakker. Dit is het meest voorkomende maar verschilt natuurlijk wel eens.

één jaar geleden

Reactie op Shirl91

Verschilt beetje maar meestal rond 11u tot 12:15 en dan middag rond 15u 153 ...
O wauw. Dit klinkt echt perfect haha! Omdat m’n zoontje zo raar slaapt, is hij dus oververmoeid na mijn idee, en daardoor is ie tussen half 6/ half 7 s’ochtends ook al weer wakker…. Terwijl die voorheen altijd tot 08:00 sliep. We zitten echt even in een cirkeltje, waar ik graaaaag uit wil. Heb ook nog een dochtertje van 7 maand, dus het breekt een beeetje op haha