5 Reacties

5 jaar geleden

Oh ja vreselijk ik ook steeds migraine 😢. Had ik voor m’n zwangerschap nooit . Heeeel vervelend

5 jaar geleden

Ik had voor de zwangerschap heel vaak en hevige migraine aanvallen... ik herken ze dus al in een vroegstadium en probeer nu tijdens de zwangerschap (gelukkig nog maar 4 aanvallen gehad) tijdig een dafalgan of pijnstilling op basis van paracetamol te nemen (wat eigenlijk niet helpt bij mijn migraine) en daar echte cola bij te drinken. Vervolgens heel hard luisteren naar je lichaam en zo veel mogelijk proberen te rusten/te slapen. Ik weet dat heel moeilijk is want vaak kan ik bij een migraine aanval niet slapen van de pijn terwijl vermoeidheid net een van mijn uitlokkers is 🤷‍♀️ veel succes ermee

5 jaar geleden

Ik heb ook regelmatig last van migraine. Echt ellende. Bij mij helpt niks, dus het is een kwestie van de tijd uitzitten. Meestal duurt het 3 dagen bij mij... sterkte!

5 jaar geleden

Ik heb ook last van migraine.. En bij mij helpt juist paracetamol.. Hoe zwaarder medicatie, hoe zieker ik wordt... En geen caffeine, chocola of dergelijke 🙂.. Heel veel succes.. tis geen pretje 😔

5 jaar geleden

Hier ook veel migraine! Het is ineens weg nu ik elk uur iets kleins eet. Lege maag zorgt juist voor nieuwe aanval!