5 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben vorige week donderdag begonnen met de minipil. Ik kreeg 2 dagen lang heftige migraine. Ook begon ik weer te vloeien. Ik vloei nog steeds. Ik lees veel negatieve recensies over de minipil, waaronder dat vrouwen soms wel 3 maanden blijven bloeden, haaruitval krijgen en migraine. En nog een aantal dingen. Ik kijk het nog een weekje aan, als ik dan nog vloei, kap ik ermee. Dus tot nu toe ben ik niet tevreden.
4 jaar geleden
Ik heb t drie weken gedaan en ik werd me toch een partij emo en chagrijnig. Had ik ook met de normale pil. Zonder m'n man te vertellen een week gestopt en hij zei ineens uit zichzelf: volgens mij ben je gewend aan de pil, je bent een stuk relaxter. Nou, bevestiging dat we dus iets anders moeten zoeken.. 9 jaar mirena spiraal gehad. Denk dat ik die maar weer laat plaatsen. Was ideaal. Gelezen dat t in principe moet kunnen met bv.
4 jaar geleden
Hier heeeeel tevreden over de minipil! 7 weken na de bevalling weer genomen en geef ook BV (minipil geen effect op bv gelukkig). Maar ik merk niks aan mijzelf sinds ik hem weer slik. En ik word helemaal niet ongesteld, ook geen doorbraakbloedingen. Na mijn eerste en tweede kindje ook geslikt en ook toen nergens last van en nooit ongesteld! Heerlijk! Ik raad hem zeker aan maar valt dus niet bij iedereen goed lees ik.