14 Reacties

één jaar geleden

Ach meid wat een naar nieuws..😪 heel veel sterkte en goed aan jezelf denken! Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wel van velen uit mijn omgeving!

één jaar geleden

Och :( veel sterke! Ik een half jaar geleden na 11 week. We hadden ook al kloppend hartje gezien en is ook gestopt. Snap heel goed hoe je je voelt ❤️ Wij hadden besloten om het natuurlijke proces af te wachten en het duurde nog 4 maand voordat het vruchtje losliet. Ik vond dat lichamelijk heel heftig. En al die vragen herken ik ook… helemaal omdat ik inmiddels ‘al’ 42 ben en nog heel graag wil 😊. Is er een medische reden waarom je een curettage wil/krijgt? Bij mij werd dat namelijk sterk afgeraden gezien de wens. Maar volgens mij is het een vrij ‘lichte’ ingreep. Voel je vooral hoe je je wilt voelen ❤️ en zorg goed voor jezelf. En ik geloof er heilig in dat je niks krijgt dat je niet aan kan. Ik vond het emotioneel achteraf meevallen. Had ik ook niet verwacht. Alleen het duurde bij mij dus heel lang voordat mijn lichaam ‘ontzwangerd’ was. Dat is voor iedereen weer anders natuurlijk. Ook vond ik het idee dat het kindje blijkbaar niet levensvatbaar was/ niet sterk genoeg. In plaats van dat ik eerst boos was op mijn lichaam omdat ie het in mijn ogen niet goed had gedaan…kom ik ineens dankbaarheid voelen omdat die precies deed wat natuurlijk klopte. Maar goed, dat is allemaal met het hoofd gezegd en gevoel is een heel ander verhaal. Ik wens je veel sterkte en neem vooral alle tijd die je nodig hebt!

één jaar geleden

Reactie op Livia 👶

Och :( veel sterke! Ik een half jaar geleden na 11 week. We hadden ook al k ...