11 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou een afspraak maken bij verloskundige of gynaecoloog dan weet je wel hoe of wat het kan ook dat het niets is

2 jaar geleden

Hevig bloedverlies kan duiden op een miskraam. Ik heb zelf een keer een miskraam gehad en toen begon het ook met een klein beetje bloed en daarna veel. Het hield ook best lang aan. Ik heb toen naar de verloskundige gebeld en die hebben een afspraak ingepland voor een week later pas. Dat had er mee te maken dat ze eigenlijk niks kunnen zien op het moment dat het nog veel bloed. Succes en sterkte!

2 jaar geleden

Ach wat sneu voor jullie….. Ben bang dat je inderdaad een miskraam hebt gehad ook al hoor je dit liever niet, ik heb hetzelfde meegemaakt, met 5 weken zwangerschap ook eerst licht bloedverlies en daarna veel bloedverlies gepaard met hevige krampen. Ik was de dag erop naar de huisarts gegaan, ze wilde nog niet weer testen omdat de test nog positief aan kan geven maar toch doorgezet en de test bleek toen helaas ook alweer negatief….. Heel erg veel sterkte lieve mamma 💖

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu? Was het inderdaad een miskraam? Sowieso heel veel sterkte dan….. 🌷

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Hoe gaat het nu? Was het inderdaad een miskraam? Sowieso heel veel sterkte ...
Het was inderdaad een miskraam… test was twee dagen later al negatief. Afgelopen woensdag testte ik weer positief en gisteren ging het weer mis… ik kon het nog niet bevatten dat het direct weer raak was en het is weer mis gegaan… ik snap er niks van en ben er best kapot van. Bij mijn eerste zwangerschap ging alles zo soepel en goed…. Ik maak mij ontzettend zorgen det er iets aan de hand is

2 jaar geleden

Reactie op Sylh

Het was inderdaad een miskraam… test was twee dagen later al negatief. Afge ...
Wat rot voor je heel veel sterkte! Probeer je niet te druk te maken, het komt helaas vaker voor dan je om je heen soms hoort omdat er niet veel over gesproken wordt. Ik heb zelf ook een miskraam gehad voor m'n eerste zwangerschap en toen ik dit deelde met mensen kreeg ik heel veel dezelfde verhalen te horen. Ook van vrouwen die tussen 2 zwangerschappen in 1 of meerdere miskramen hebben gehad. Maar dat neemt niet weg dat het ontzettend zwaar en kut is. Neem even de tijd om het voor jezelf te verwerken

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Wat rot voor je heel veel sterkte! Probeer je niet te druk te maken, het ko ...
Dank je wel, het is fijn merk ik om er met over te praten met vrouwen die hetzelfde meemaken of hebben gemaakt. Ik zag je reactie nu pas; op de een of andere manier krijg ik geen melding bij een nieuwe reactie op een topic.

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Wat rot voor je heel veel sterkte! Probeer je niet te druk te maken, het ko ...
Ja snap ik, had ik ook toen. Het maakt je heel erg onzeker, terwijl volgens mij 1 op de 10 zwangerschappen eindigt op een miskraam. Relativeren hielp me ook een beetje, maar het heeft vooral tijd nodig.

2 jaar geleden

Hier ook een keer een miskraam gehad, mijn verloskundige vertelde dat het tegenwoordig zelfs 1 op de 4 is. Maar kwam mede doordat er tegenwoordig vroeg getest wordt zei ze 😢

2 jaar geleden

1/4 eindigt inderdaad in een miskraam. Zoveel te vroeger je het weet, zoveel te 'meer' kans is erop. Want vroeger wisten vrouwen het inderdaad vaak gewoon nog niet en dachten ze dat ze gewoon menstrueerden, terwijl het eigenlijk een vroege miskraam was. Ik heb er ook eentje gehad. De maand daarna meteen opnieuw zwanger en dat was uiteindelijk ons zoontje ❤️ 2 keer na mekaar lijkt me wel heel pittig. Heel veel sterkte!! Bij mij zeiden ze toen dat ze pas gaan onderzoeken enzo na een 3e miskraam. 2 na mekaar is dus jammer genoeg niet heel erg abnormaal. Maar daarom doet het natuurlijk niet minder pijn. Hopelijk gaat volgende keer weer alles goed 🤞

2 jaar geleden

Bedankt voor de lieve en relativerende reacties. Helpt me ontzettend!