Zijn er meer die dit herkennen?
Ik ben de eerste weken erg misselijk geweest en dat is nu meestal over tenzij..... ik moe ben of ‘veel’ gedaan heb.
Als ik ‘s middags niet even slaap en niet om 20.00-21.00 naar bed ga dan hang ik toch ‘s avonds weer boven het toilet.
Erg frustrerend ... ik ben nu 20 weken.
Ik herken dit heel erg. Vooral eind van de middag na een drukke dag ben ik erg misselijk. Mijn verloskundige zei dat dit inderdaad door vermoeidheid komt. Honger helpt ook niet mee 😅
Ik herken dit heel erg. Vooral eind van de middag na een drukke dag ben ik ...
Klopt dat heb ik ook al helpt eten niet per se tegen de misselijkheid. Einde van de dag inderdaad, begint soms al rond uurtje of 15.00 als ik niet slaap ‘s middags.
Ik merk het in de ochtend als ik slecht heb geslapen of mijn dochtertje veel wakker was in de nacht. Dus vermoeidheid stimuleert de misselijkheid weer.
Ik ga elke avond 20 a 21 uur naar bed. Soms slaap ik in de middag ook nog een half uurtje. Het is niet bij te benen. Ben doodmoe nog altijd. Dus heeeeeeel herkenbaar. Succes!!
Ik heb dit al mijn hele leven.. als ik oververmoeid ben kan ik de klok erop gelijk zetten dat ik ga spugen.. ik weet niet beter. Tip, powernaps door de dag heen van 20 -30 min max. Het kunnen er wel meer op een dag zijn maar niet langer dan 30 minuten per keer.
Ik herken dit deels. Als ik 's nachts slecht geslapen heb kan ik wel echt beroerd wakker worden. Maar dit heb ik eigenlijk altijd al sinds ik als puber pfeiffer heb gehad. Dus ik weet niet of het bij mij aan zwangerschap ligt of dat het nog een staartje is van vroeger 🙈