12 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
Ik wist niet wat het was, dus heb het even gegoogled. Ziet eruit als een ha ...
Ik heb er een besteld op bol. Ik zal het wel even laten weten of het wat was.
2 jaar geleden
Ik volg 😊
Had hem ook gezien bij bol.
Fiets nooit dus dit zou voor mij een goede optie zijn om toch af en toe eropuit te gaan op de fiets zonder een dure nieuwe mama fiets aan te schaffen.
Ben benieuwd hoe hij bevalt!
2 jaar geleden
Ik heb er 1 tje (al 9 jaar) wij hebben hem bij de fietsen maker laten monteren. Mijn man durfde het niet aan om het zelf te doen. Maar ik ben er heel blij mee lekker veel ruimte tussen mij en de kleine. En kan gewoon opstappen.
2 jaar geleden
Kleine update. Ik heb hem inmiddels binnen. Meegenomen naar de fietsenwinkel om hem te laten monteren. Klein probleempje, al mijn kabels (rem en versnellingen) zijn te kort. Die moeten nu verlengt worden. Dat grapje kost 80 euro. Dat valt dus even tegen (uiteindelijk ga ik het toch maar doen).
2 jaar geleden
Totaal 75 euro af moeten rekenenen bij de fietsenmaker maar het werkt prima! Lekker gefietst met de kleine.
2 jaar geleden
Wat voor fietsstoeltje heb je? Ik had een bobike besteld maar m’n dochter zit er super strak in en steekt torenhoog boven de rugleuning uit. Weinig ondersteuning dus. Zit nu te denken aan de bobike maxi plus.
Overigens heb ik geen kabels aan mijn stuur, maar wel een rek voorop. Deze moet er ook af en er moet dan een extra klos tussen ter versteviging, omdat je drager nu wegvalt. Ook nog iets voor sommige misschien om rekening mee te houden 😊
2 jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
Wat voor fietsstoeltje heb je? Ik had een bobike besteld maar m’n dochter z ...
Ik had er een via marktplaats. Ook bobike. Hij is idd wel klein maar dat zag ik pas toen ik haar erin zetten. Voor nu gaag het nog goed maar gaat idd niet heel lang duren. Had geen idee dat er verschillende maten waren toen ik hem kocht😅 ik dacht dat op de site wel stond voor welke merken hij geschikt is.
2 jaar geleden
Reactie op Susanne444
Ik had er een via marktplaats. Ook bobike. Hij is idd wel klein maar dat za ...
Oke ja ik ga nog even verder zoeken. Mn dochter is best groot dus t zag er nogal knullig uit bij mij haha 😅