22 Reacties

5 jaar geleden

Jorrit

5 jaar geleden

Fedde

5 jaar geleden

Hidde Hette

5 jaar geleden

Jort

5 jaar geleden

Melle

5 jaar geleden

Giel

5 jaar geleden

Mijn man zijn naam is Okke, zijn broers Melle en Jorne. Persoonlijk vind ik Okke en Melle heel erg mooi 😊

5 jaar geleden

Siep

5 jaar geleden

Jelle, Jelmer, Marijn, Mick, Hidde, Sietse

5 jaar geleden

Hierbij een variatie van Friese namen; Tibo, Jurre/Jur, Tys/Ties, Tymen/Thijmen, Abe, Faas, Jesse, Sep(p), Jelle, Lieuwe, Tjerk, Wybe, Jidde/Hidde, Eelco, Feike, Eden, Duco/Duuk, Reon, Melle/Mels, Jitze, Jorn, Jilles, Mink, Syb, Fos, Sil, Wieger. De naam: Fenno, wil ik ook noemen omdat ik dit een toffe naam vind vanwege de betekenis: moedige beschermer, verder is het geen bekende naam ,Fenna voor meisjes dan weer wel, en je associeert de naam Fenno ook niet gelijk met een Friese naam maar is dat is het dus wel. Ik vind het een soort Menno maar dan unieker ,krachtiger en moderner. Dus wie weet een leuk💡. Ik zag op het forum ook de naam: Jelte opduiken... Tot zover even mijn inspiratie. Succes.

5 jaar geleden

Eise

5 jaar geleden

Jeppe

5 jaar geleden

Foss

5 jaar geleden

Bauke en Olve

5 jaar geleden

Fedde was onze naam, maar we verwachten een meisje 💚

5 jaar geleden

Sietse, Jelte, Bauke, Abe, Tieme, Mindert, Gysbert, Siebe, Freerk....

5 jaar geleden

Ik vind Jorn een mooie Friese naam. Kan ook prima als Nederlandse naam(klinkt niet Uber fries) en het is stoer.

5 jaar geleden

Jibbe en Meinte

5 jaar geleden

Jorn, Jort, Jilles, , Jilke, Jelte, Hedzer.. Vind ik zelf allemaal mooi maar mijn vriend niet dus wij moeten nog even verder zoeken..

5 jaar geleden

Sake, Arne lieuwe, matze, melle, binne, jelmer, jaring, oebele, Jelke, Arjen, bauke, Friso