19 Reacties

één jaar geleden

Dit is de speelhoek van onze kindjes (3 en 1 jaar). De zwarte bakken wissel ik zelf regelmatig om, zodat alles een keer tevoorschijn komt. 😊 De kast heeft mijn man zelf gemaakt, de zwarte bakken komen van de Ikea.

één jaar geleden

Wij hebben de deuren uit een “normale” kast gehaald. &Tegenover de kelderdeur hangen plankjes met boekjes.

één jaar geleden

Wij hebben het nu zo. Maar ik ben van plan om een kast met van die bakjes te halen zodat ik daar alles in kan doen. Mijn zoontje heeft best wat duplo gekregen met Sinterklaas en kerst en wil de speelgoedbak die hij nu heeft dan gebruiken voor de duplo.

één jaar geleden

Staat wel altijd vol zooi 🙈

één jaar geleden

Het is nog niet helemaal af. Boven de fruitkistjes op wieltjes komen nog lades.

één jaar geleden

Wij hebben deze kast gemaakt. Heel Blij mee!

één jaar geleden

Wat leuk allemaal! Wij hebben het na 10 keer verschuiven nu zo staan aan beide kanten van de tv. In de kast staat het speelgoed wat gebruikt wordt en in de tafel liggen wat teken/knutsel spullen. In de keuken liggen alle keuken/boodschap spulletjes. Foto 1.

één jaar geleden

Foto 2.

één jaar geleden

Reactie op baby4mei

Wij hebben deze kast gemaakt. Heel Blij mee!
Waar heb je dat houten blad vandaan .. ziet er mooi uit

één jaar geleden

Reactie op Iris2103

Waar heb je dat houten blad vandaan .. ziet er mooi uit
Dankje! Mijn man is timmerman en heeft zelf een eik laten verzagen.

één jaar geleden

Heerlijk alles in de inbouwkast! Hij gaat er zelf graag in zitten om lekker te spelen. We hebben niet veel speelgoed liggen, meeste zit in dozen onder de trap en eens in de maand wisselen we alles om.

één jaar geleden

Wij hebben twee speelgoedkisten en een keukentje. De kisten zijn super handig, hij kan er zelf alles uithalen en weer in terug doen. De speelgoedkisten hebben softclose deksel en een uitsparing aan de voorkant waardoor er geen vingers tussen kunnen komen.

één jaar geleden

Reactie op MariekeRay

Wij hebben twee speelgoedkisten en een keukentje. De kisten zijn super hand ...
Ziet er netjes uit! Waar heb je die vandaan?

één jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Wat leuk allemaal! Wij hebben het na 10 keer verschuiven nu zo staan aan be ...
Even iets anders maar nieuwsgierig 🙈 gebruikt jullie kindje de stapelstein?

één jaar geleden

Reactie op SofiePN91

Even iets anders maar nieuwsgierig 🙈 gebruikt jullie kindje de stapelstein ...
Ja hij speelt er bijna elke dag mee maar niet echt uit zich zelf. Nu met de kou buiten zijn we toch wat meer binnen aan het spelen en dan zet ik een parcours voor hem klaar bijv. Het nadeel vind ik wel dat ze echt heel erg schuiven. Blijkbaar is dat niet als je ze op vloerkleed of tapijt gebruik maar dat hebben wij niet ivm allergieën.

één jaar geleden

Reactie op Syl500

Ziet er netjes uit! Waar heb je die vandaan?
De kisten zijn van Petit Amelie en het keukentje van de Hema. Nu nog zonder pootjes zodat hij er goed bij kan maar er horen dus nog ronde houten pootjes onder.

één jaar geleden

Wij hebben nu dit als speelgoed oplossing; ze kan zelf alles pakken maar het is ook makkelijk weer in een leuke mand. Ik roteer / wissel steeds van plek. En het is meteen n bureau’tje; soms gaat ze er netjes aan zitten en tekenen, soms gaat ze er bovenop zitten haha

één jaar geleden

Reactie op Salc

Wij hebben nu dit als speelgoed oplossing; ze kan zelf alles pakken maar he ...
Dit is de gehele opstelling