39 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook 1.5 week geleden buisjes gekregen. Dit weekend beide kanten veel pus uit oren gekomen, daarvoor nog niet. Is dit een reden om opnieuw contact te leggen met kno, of hoort dit er bij? Wij hebben geen oordruppels, bij ontstekingen voorheen altijd nurofen/antibiotica en zetpillen.
2 jaar geleden
Reactie op KJ4
Hier ook 1.5 week geleden buisjes gekregen. Dit weekend beide kanten veel p ...
Zou evt kijken hoe je kindje reageert erop. Moet je nog op controle bij de kno?
Hier al 2 voorschriften meegekregen voor druppeltjes zodat ik kan druppelen bij oorloop...
Beter een x teveel controle dan een x te weinig? ☺️
2 jaar geleden
Reactie op Bebe21
Hoe gaat het nu met jullie zoontje? 🍀 Wij moeten/mogen volgende week ook.
Lief dat je het vraagt!! Gaat super goed! Heeft er toen nog 10 dagen last van gehad en nu hebben we echt een ander kind! Iedereen ziet het ook en benoemt het ook..je ziet aan hem dat hij veeeel beter in zijn vel zit en slapen gaat ook stukken beter😀(heeel hard afkloppen haha!) Ontwikkelt zich ineens super snel ook! Bizar wat dat kan doen!
Oef spannend! Wanneer is jullie kindje aan de beurt volgende week?
2 jaar geleden
Reactie op Averm
Lief dat je het vraagt!! Gaat super goed! Heeft er toen nog 10 dagen last v ...
Dat is fijn om te horen! En goed om te weten dat het dus wel eventjes nog kan duren voordat het beter wordt 😊 maar wat heerlijk voor jullie.
Wij mogen donderdag, spannend inderdaad maar blij met het vooruitzicht! Ben jij bij de narcose gebleven?
2 jaar geleden
Reactie op Bebe21
Dat is fijn om te horen! En goed om te weten dat het dus wel eventjes nog k ...
Ja hij mocht bij mij op schoot toen hij onder narcose werd gebracht. Dat vond ik wel een heel naar gevoel. Je voelt je kindje dan ineens wegzakken dus mocht je dat ook doen dan bereid je wel voor dat dit even heel onprettig voor jezelf is😘 heel veel succes en laat als je wilt maar weten hoe het is gegaan!! Zullen voor jullie duimen
2 jaar geleden
Reactie op Averm
Hoe is het nog gegaan? En hopelijk gaat het nu beter!?
Ooh wat lief dat je er aan denkt! Het is goed gegaan, hij deed het zo goed. Uit narcose een beetje paniek maar na 3 dagen echt weer de oude. Alleen veel vrolijker en ineens veel meer eten en beter slapen. En zn eerste woordjes gezegd, al kan dat toeval zijn.. Wat zal het een opluchting voor m zijn 😊💞
Gaat het bij jullie ook nog steeds goed?
2 jaar geleden
Reactie op Averm
Ow en hier gaat het ook nog steeds goed haha! Zelfs weer gezwommen sinds la ...
Aaah dat is fijn! Dat wil ik ook zo graag weer eens doen! Hij was 5 maanden voor het laatst 🙃
Moest je zoontje erg wennen of wad het gelijk fijn? En ben je naar speciaal babyzwemmen gegaan of "gewoon"
2 jaar geleden
Reactie op L202021
Mijn zoontje is 13 juli aan de beurt voor zijn operatie. Ben erg benieuwd h ...
Spannend is dat he! Trek je de wachttijd een beetje? Hopelijk voor jullie zoontje ook snel zoveel verlichting 🙏
Bij ons was de ontvangst in een aparte ruimte en ging hij na de operatie naar een gedeelde verkoeverkamer. De bedden waren wel gescheiden door de gordijnen, maar je kon bijv ook andere kindjes horen huilen en volwassenen horen praten. Ik vond dit niet zo erg, je hebt toch de focus op je eigen kleintje en wij mochten na 1,5 uur weer weg!
Als je graag zekerheid wilt kun je ook de poli even bellen 🍀
2 jaar geleden
Reactie op Bebe21
Aaah dat is fijn! Dat wil ik ook zo graag weer eens doen! Hij was 5 maanden ...
Jaa bij ons ook maaanden geleden maar toen zat hij bij de babygroep nu inmiddels net 1 jaar en over naar de dreumesgroep dus niet zomaar zwemmen maar echt wel speciaal voor de kleintjes lessen. Hij vond het meteen weer geweldig! Altijd al een water liefhebber geweest!
2 jaar geleden
Reactie op L202021
Mijn zoontje is 13 juli aan de beurt voor zijn operatie. Ben erg benieuwd h ...
Ons zoontje was smorgens als 1e aan de beurt toen waren er dus nog geen anderen kinderen. Wel een gezamelijke kamer. De verkoeverkamer zaten idd gordijntjes maar je hoorde de anderen patienten wel. Bij terugkomst op de kamer waren er wel al andere kinderen
2 jaar geleden
Reactie op L202021
Dank je voor je reactie! Mochten jullie als beide ouders mee? Ik zag in de ...
Ik ben alleen gegaan. Het is een relatief korte ingreep...10 minuutjes en dan is je kindje alweer bij je op de verkoeverkamer en mag je al snel naar huis. Is natuurlijk kijken welke behoefte je zelf hebt!! Doen waar je je goed bij voelt
2 jaar geleden
Reactie op L202021
Dank je voor je reactie! Mochten jullie als beide ouders mee? Ik zag in de ...
Bij ons mocht er ook maar 1iemand bij. Kindjes zijn heel snel terug na de ingreep. Je bent snel op de recovery bij je kindje en je mag ook vrij snel naar huis. Ik vond dat persoonlijk niet erg om 'alleen' met hem te gaan maar dat is persoonlijk natuurlijk