4 Reacties

茅茅n jaar geleden

Als het echt erg is met muggen. Dan spuit ik haar kamer in met muggen spray. Na 10 min is alles dood. En de geur verdwijnt. Meestal haal ik altijd eind mei begin juni een paar flessen in Duitsland. Daar is het goedkoper.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Als het echt erg is met muggen. Dan spuit ik haar kamer in met muggen spray ...
Is dit niet ontiegelijk chemische troep dan? Als muggen binnen 10 minuten het loodje leggen lijkt het me vrij agressief spul. Lijkt me niet gezond om zoiets in een kinderkamer te spuiten eerlijk gezegd haha! Of vervliegt het daarna gewoon helemaal? Dat kan ook natuurlijk ;) Dan is het een ander verhaal

茅茅n jaar geleden

Mijn ouders gebruikte dat vroeger ook bij mij en mijn zusje. Nooit ziek van geweest ofzo. Ik gebruik het bij ons dochtertje in de zomer periode. Ze heeft er nooit last van gehad.

茅茅n jaar geleden

Hier ook een kindje met een flinke allergie voor alles wat steekt. We hebben horren door heel het huis, doen 's avonds een goede inspectie van de slaapkamer en evt. een extra klamboe om zijn bedje. In de zomer bij nood insmeren met een middel met DEET voor kinderen. Ik wil geen sprays enzo voor in de kamer vanwege de chemische dampen. Op onze kamer en op de overloop hebben we wel zo'n Vapona muggenstekker, werkt goed! Wordt hij wel gestoken hebben we inmiddels na lang zoeken een goede zalf van de apotheek die tegen de zwelling en pijn helpt.