6 Reacties

茅茅n jaar geleden

Tweede foto

茅茅n jaar geleden

En de vinger

茅茅n jaar geleden

Oef die vinger ziet er wel heel naar uit! Hier een peuter die ook flink allergisch is, na een halve dag komen er blaasjes op de muggenbeten en als je er niet snel genoeg iets op smeert, barsten ze open. Al geregeld gehad dat het daarna ging ontsteken en dat wil je echt voorkomen... Kortom: smeren met azeron/verkoelende zalf, eventueel afplakken (maar dat gaat wat lastig op deze plekken...) en heel goed in de gaten houden of het niet verder opzwelt. Anders de huisarts bellen voor een anti-histamine drankje, dat voorkomt de ergste zwelling! Heel veel sterkte, die bulten zijn zo sneu bij die kleintjes 馃様

茅茅n jaar geleden

Omg. Ik wou ook een topic hierover openen! Onder de muggen bulten !!! Zijn gezicht helemaal vol zijn handen zijn armen zijn benen 馃槴馃槴馃槴馃槱馃槱 ik heb maar zo鈥檔 anti jeuk cr猫me gedaan pfff zo zielig voor de kleintjes 馃槥馃槥馃槥

茅茅n jaar geleden

Reactie op Buwalda

Omg. Ik wou ook een topic hierover openen! Onder de muggen bulten !!! Zijn ...
Ja hier ook inderdaad. Toevallig iemand die weet waar je van dat anti muggen spul kunt halen. Vroeger had je van die citronella sticks enzo toch

茅茅n jaar geleden

Ons zoontje is flink allergisch, wij zelf ook dus geen verrassing. We hebben een cr猫me via de huisarts tegen de zwelling en de pijn. Verder horren door het hele huis en mugenstekkers van Vapona. Werken super goed. Nu wordt hij alleen op de opvang nog gestoken.