8 Reacties

één jaar geleden

Hoi , hier net zo ! Als hij niet van de pot mee wil eten , dan biedt ik hem alsnog een potje aan, wat hij dan 9 vd 10 x wel opeet ☺️ jammer dan maar ben dan al blij als ie wat eet

één jaar geleden

Vitakruid dag & nacht junior

één jaar geleden

Ik heb juist het advies gekregen om geen extra vitamines te geven! Gewoon alleen de vitamine D. Want dan gaat het lichaam wennen aan het “krijgen” van deze vitamines, en dus minder hard werken om ze zelf binnen te halen.

één jaar geleden

Eet je kindje ook geen fruit? Mijn dochter heeft ook periodes dat ze geen groente wil, maar fruit gaat er altijd in. Dan maar extra banaan ofzo. En anders knijpfruitjes om wat binnen te krijgen? Vinden veel kindjes erg lekker. Mocht je echt denken dat je kindje vitamines te kort komt. Dan zou ik eens richting de huisarts gaan, om het te checken en hulp te vragen van eventueel een diëtiste?

één jaar geleden

Lust hij smoothie? Daar kan je makkelijk veel groenten in kwijt en is een lekker tussendoortje

één jaar geleden

Reactie op Rebelion

Eet je kindje ook geen fruit? Mijn dochter heeft ook periodes dat ze geen g ...
Ja fruit eet hij gelukkig wel goed (wel maar bepaalde soorten fruit)!

één jaar geleden

Reactie op Annemieke-D

Lust hij smoothie? Daar kan je makkelijk veel groenten in kwijt en is een l ...
Nee helaas, wij drinken zelf regelmatig een groentesmoothie maar hij lust die ook niet..

één jaar geleden

Ik zou me niet teveel zorgen maken over vitaminetekort. Volgens mij eten veel kinderen met fase heel slecht en zijn er maar weinig met tekort. Dat alles pas vanaf 3 jaar is, zal met een reden zijn. Als je ongerust bent zou ik even overleggen met huisarts en/of CB. Er is zoveel te krijgen in vitamineland dat het de vraag is welke vitamines hij dan specifiek zou moeten hebben. Alle? Een bepaalde soort? Als hij wel fruit en andere voedingsmiddelen eet kan hij nooit een tekort hebben aan álle vitamines lijkt me