33 Reacties

5 jaar geleden

Overslag rompers hebben ze er veel en ze hadden bij ons broekjes met Sokjes 😍😍

5 jaar geleden

Ik vind de monddoekjes van daar echt geweldig. Zijn er 5 ofzo in een pakje voor 2 euro. Wij gebruikte alleen maar deze nog! Overslagrompertjes zijn daar ook heel fijn!

5 jaar geleden

Bekijk hun nieuwe folder. Staat veel leuks in voor baby's.

5 jaar geleden

Ik volg even! Ik wil ook een afspraak maken voor baby spulletjes

5 jaar geleden

Een anti-slipmatje voor onder het verschoningskussen. Hebben vaak ook goede/leuke hydrofieldoeken als je die nog niet had:)

5 jaar geleden

Overslagrompers zijn fijn

5 jaar geleden

Dit heb ik een paar dagen geleden geshopt. Mijn tip: let op de tijd! Ik had 40 min, en was alsnog veeeeel te kort!

5 jaar geleden

De boxpakjes/pyjama’s zonder voet zijn heel fijn. Sokken en leggings.

5 jaar geleden

Ze hebben daar van die dikke velours rompers. Daar heb ik veel aan gehad bij mijn dochter, toen na 10 dagen hitte het kouder werd en zij ineens moeite had met haar temperatuur regelen.

5 jaar geleden

Badcape! Die gebruik ik hier altijd veel en die badstof variant hebben ze voor 3,99 per stuk in mooie kleuren! De rompers zijn fijn maar vallen groot. Maat 50 is gelijk aan ruime 56 van een ander merk.

5 jaar geleden

Gebreide overslagvestjes

5 jaar geleden

Wat een leuke dingetjes allemaal! Wij krijgen hier geen folders meer sinds Corona. Dus ben nu snel even door de online versie aan t bladeren n.a.v. dit topic. Ik ga denk toch maar een winkelafspraak inplannen. ☺️ thanks

5 jaar geleden

Helaas had de zeeman in mijn omgeving heel weinig leuke baby spullen wel tas met opruiming mogen vullen voor 2.50 🤗

5 jaar geleden

Ik heb dit laatst allemaal bij de Zeeman gehaald!

5 jaar geleden

Haha grappig! Ik ben ook los gegaan bij de zeeman vandeweek:

5 jaar geleden

💙

5 jaar geleden

💙

5 jaar geleden

Dit word ook het geboortepakje ws🥰😇

5 jaar geleden

Ik wacht voor mn 2e keer shoppen even tot ik de spullen op deze blz voorbij zie komen. Vooral het shirtje met het vw busje wil ik heeeel graag hebben!

5 jaar geleden

Reactie op R00S

Haha grappig! Ik ben ook los gegaan bij de zeeman vandeweek:
Jaa echt super! Fijne is dat alles gewoon van katoen is. Wat jij als geboorte pakje hebt, heb ik in het oranje, voelt echt als een super stofje, ook niet zo dun. Denk dat dat zeker fijn is voor de kleine wanneer het net op de wereld is! 😍