135 Reacties
5 jaar geleden
Of andere leuke unisex kleurtjes mag je ook delen natuurlijk! Terra/bruin lijkt me ook heel leuk 😍 Maar is minder neutraal denk ik qua combineren met andere kleuren.
5 jaar geleden
De kamer van mijn dochter is in 2 tinten groen 💚 en voor de tweede zit ik nu te denken aan roestbruin, misschien met okergeel.
5 jaar geleden
Early dew!! Had die kleur in het vorige huis al op de muur in de woonkamer maar in combi met onze gekozen babykamer (zie foto) is dat zo'n goede combi 😍😍😍

5 jaar geleden
Reactie op Steefjuh87
De andere kleuren hebben ook de reveu gepasseerd maar blijf early dew fan!

Dankje! Early Dew hebben wij op een muur in de woonkamer. En groen vind ik super, maar een veel gekozen kleur in de babykamer dus wil graag eens wat anders 😊
5 jaar geleden
Reactie op MOMNITA
Prima te combineren met soort van roze/Peach of heel lichtblauwe accessoire ...
Ja misschien toch wel indd. Maar toch twijfel of ik het leuk blijf vinden, en het is maar n heel klein kamertje. Wie weet kiezen we er alsnog voor :)
5 jaar geleden
Wij gaan voor een hele licht kleur grijs en dan op de helft van de muur tot net boven de commode ongeveer(op 2 muren). Daar boven en op de andere muren gewoon wit. Combineren het met licht groene en licht grijze aankleding en witte meubels. Heel neutraal ook al weten we al wat we krijgen. Ik ben niet zo van de roze of blauwe kamers. Daarbij is de kamer niet zo groot en met lichte kleuren gaat het (hopelijk) niet te krap aanvoelen.
5 jaar geleden
Ik ga extreem! Heb alles overal wit met grijs. Maar sinds ik weet dat ik een jongetje krijg wil ik graag een hele donkere kleur blauw alleen achter de commode. De rest blijft wit en dan aankleden met dezelfde kleuren en bijpassende kleuren.

5 jaar geleden
Reactie op Steefjuh87
Early dew!! Had die kleur in het vorige huis al op de muur in de woonkamer ...

Van welk merk is deze kleur?
5 jaar geleden
Wij hebben deze twee op de muren

Heel trots op de papa hoe hij dit voor onze kleine heeft gedaan 🥰