42 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga voor deze kleur

3 jaar geleden

Dit is de cafe latte van flexa. Super blij mee, hele mooie warme kleur

3 jaar geleden

Ik zou hem even in het algemene topic plaatsen als ik jou was. Denk dat je dan meer reacties krijgt. 😁 Wij willen ook voor beige zandkleur gaan, zo mooi en zo zacht! En daarbij past ook alles van kleuren erbij!

3 jaar geleden

Mushroom van vestingh.nl

3 jaar geleden

Reactie op Anomiem1996

Ik zou hem even in het algemene topic plaatsen als ik jou was. Denk dat je ...
Ja dat is misschien wel handig om te doen. Ik vind het ook zo zacht en inderdaad super goed te combineren. Hier wordt het gecombineerd met groen en roest.🥰

3 jaar geleden

Reactie op Baby7juni2021

Ja dat is misschien wel handig om te doen. Ik vind het ook zo zacht en inde ...
Oh super gaaf! Ik heb van de week een deken van Jollein aangeschaft, ook met groen en roest, helemaal verliefd! 🥰

3 jaar geleden

Kleur bokaal mengen bij gamma. Mooi neutraal.

3 jaar geleden

Kleur Suède van Flexa..... ik heb ook lang getwijfeld, maar als je allemaal kleuren naast elkaar hebt is het ook moeilijk. Uiteindelijk de kleur op de muur geverfd en was er dolgelukkig mee 😃

3 jaar geleden

Wij hebben urban taupe van flexa! Grijze rol gordijn gaan we nog vervangen;)

3 jaar geleden

Welke 2 heb je als ik vragen mag? Had zelf een paar gevonden op internet maar ook nog niet geprobeerd; Sandy beach van flexa Farmers milk van flexa Urban taupe van flexa Cotton flower van flexa

3 jaar geleden

Reactie op 12062021

Welke 2 heb je als ik vragen mag? Had zelf een paar gevonden op internet m ...
Ik had er 2 van perfection van de praxis. Basic beige en berkbeige. De testers zijn bij de bouwmarkten in mijn omgeving steeds niet op voorraad of dan hebben ze er maar 1 van de 3/4 die ik wil testen. Urban taupe en sandy beach kom ik ook steeds tegen en lijken mij eventueel wel wat.

3 jaar geleden

Reactie op iesiegirl

Wij hebben urban taupe van flexa! Grijze rol gordijn gaan we nog vervangen; ...
Mooi! Ik las wel dat het soms wat lila/paars uit valt daar ben ik dus wel heel bang voor. Verder kom ik deze wel elke keer tegen dat ik denk o wat mooi. Heb jij last van een paarse gloed?

3 jaar geleden

Reactie op KJ4

Kleur bokaal mengen bij gamma. Mooi neutraal.
Ziet er zo op de website zeker uit als een kleur die ik zoek.

3 jaar geleden

Karwei mengverf IG KH M-059

3 jaar geleden

Ik heb vandaag Morgenstond van Gamma besteld....nog geen idee. Donkerder dan ik in mn hoofd had, het Was de beste optie voor nu, sommige zandkleuren vind ik toch te licht. deze kleur combineren we met hout en natuurlijke elementen en verder wit.....

3 jaar geleden

Zes kleurtesters verder hebben we gekozen voor Café Latte van Flexa. Super blij mee. Succes met het uitzoeken 🙋🏽‍♀️

3 jaar geleden

Zes kleurtesters verder hebben we gekozen voor Café Latte van Flexa. Super blij mee. Succes met het uitzoeken 🙋🏽‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Baby7juni2021

Ik had er 2 van perfection van de praxis. Basic beige en berkbeige. De test ...
Idd, ik kom die 2 van flexa ook vaak tegen. Heb toevallig via pinterest cotton flower gevonden. Denk dat die iets lichter is dan urban taupe en sandy beach. Heb daar de tester van in mijn mandje gedaan, ga hem zsm bestellen en uitproberen. Zal anders daar een foto van delen als ik hem heb deze week.

3 jaar geleden

Geen verf wel behang 🤗heb je misschien ook een beetje ideetje dit is taupe behang

3 jaar geleden

Urban taupe, van flexa!