42 Reacties

4 jaar geleden
Ik zou hem even in het algemene topic plaatsen als ik jou was. Denk dat je dan meer reacties krijgt. 😁 Wij willen ook voor beige zandkleur gaan, zo mooi en zo zacht! En daarbij past ook alles van kleuren erbij!

4 jaar geleden
Reactie op Anomiem1996
Ik zou hem even in het algemene topic plaatsen als ik jou was. Denk dat je ...
Ja dat is misschien wel handig om te doen. Ik vind het ook zo zacht en inderdaad super goed te combineren. Hier wordt het gecombineerd met groen en roest.🥰

4 jaar geleden
Reactie op Baby7juni2021
Ja dat is misschien wel handig om te doen. Ik vind het ook zo zacht en inde ...
Oh super gaaf! Ik heb van de week een deken van Jollein aangeschaft, ook met groen en roest, helemaal verliefd! 🥰

4 jaar geleden
Reactie op 12062021
Welke 2 heb je als ik vragen mag?
Had zelf een paar gevonden op internet m ...
Ik had er 2 van perfection van de praxis. Basic beige en berkbeige. De testers zijn bij de bouwmarkten in mijn omgeving steeds niet op voorraad of dan hebben ze er maar 1 van de 3/4 die ik wil testen. Urban taupe en sandy beach kom ik ook steeds tegen en lijken mij eventueel wel wat.

4 jaar geleden
Reactie op iesiegirl
Wij hebben urban taupe van flexa! Grijze rol gordijn gaan we nog vervangen; ...

Mooi! Ik las wel dat het soms wat lila/paars uit valt daar ben ik dus wel heel bang voor. Verder kom ik deze wel elke keer tegen dat ik denk o wat mooi. Heb jij last van een paarse gloed?

4 jaar geleden
Reactie op KJ4
Kleur bokaal mengen bij gamma. Mooi neutraal.
Ziet er zo op de website zeker uit als een kleur die ik zoek.

4 jaar geleden
Reactie op Baby7juni2021
Ik had er 2 van perfection van de praxis. Basic beige en berkbeige. De test ...
Idd, ik kom die 2 van flexa ook vaak tegen. Heb toevallig via pinterest cotton flower gevonden. Denk dat die iets lichter is dan urban taupe en sandy beach. Heb daar de tester van in mijn mandje gedaan, ga hem zsm bestellen en uitproberen.
Zal anders daar een foto van delen als ik hem heb deze week.

4 jaar geleden
Geen verf wel behang 🤗heb je misschien ook een beetje ideetje dit is taupe behang