74 Reacties

één jaar geleden

Uiteindelijk toch iets geboekt voor weinig geld. We gaan naar Mallorca. Cala d’or Gardens. Wel eind mei, want ik wil nog weg voordat ze 2 wordt. 8 dagen all inclusive voor €752 totaal.

één jaar geleden

Wij gaan 8 dagen naar Turkije ultra all-in, Miracle. Eerste keer vliegen met mijn zoontje. expres de eerste week van juni zodat het voor mijn zoontje zijn 2e verjaardag is, wij betalen voor hem dus maar €40 In totaal wel €2300 kwijt 🙈 maar heb het ervoor over, laatste buitenland vakantie was in 2017.

één jaar geleden

Wij gaan naar Spanje met de auto . Rijden eerst naar zuid Frankrijk en blijven daar paar dagen en rijden dan verder. We hebben daar een stacaravan en dat bevalt ons prima. We zijn al naar Kroatië en zuid frankrijk geweest met de auto. En hebben ook gevlogen afgelopen september naar turkije. Bij ons heeft de auto de voorkeur.

één jaar geleden

Wij gaan dit jaar voor het eerst weg met ons meisje op vakantie. We gaan 7 dagen in een groot vakantie huis in een vakantie park in Duitsland. Samen met het gezin van mijn zusje(4) personen. En mijn ouders gaan ook gezellig mee. Totaal met z'n 9e. https://www.roompot.nl/bestemmingen/duitsland/noord-rijnland-westfalen/eifelpark-kronenburger-see/accommodaties/villa/silvretta-12-luxe/559321/

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Uiteindelijk toch iets geboekt voor weinig geld. We gaan naar Mallorca. Cal ...
Met hoeveel personen dit in totaal? 😊 ziet er super uit

één jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Met hoeveel personen dit in totaal? 😊 ziet er super uit
Ik betaal nu €752 totaal (dus voor mij en mijn dochter samen) 8 dagen all inclusive. Inclusief vlucht, 25 kg bagage en transfer naar het hotel. Kamer voor 2-3 pers (2 persoonsbed en een slaapbank) babybedje zetten ze erbij voor haar. Moest goed opletten met boeken. sommige hotels als je aangeeft dat je met 1 volwassene bent + baby proppen ze je op een 1-persoonskamer met een persoonsbed. Gelukkig is dat hier niet. Ik heb geboekt via Sunweb.

één jaar geleden

Reactie op Tenery

Dit jaar geen plannen gezien de tweede in mei komt, misschien dat we in sep ...
Hoe was dit? Ik wil in september naar Mallorca met 2 kids. Van 2 en 7 maanden. Welke plekken zijn leuk en goed begaanbaar met buggy?

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Ik betaal nu €752 totaal (dus voor mij en mijn dochter samen) 8 dagen all i ...
Thanks! Ik ben ook alleen met mn dochter dus ik wilde kwa prijs weten hoe of wat. Elke keer tellen de websites haar als een geheel kind zegmaar en rekenen ze 2 keer de prijs van een volwassene ofzo. Geen idee hoezo het niet lukt. Maar ga even nog Sunweb bekijken! Thanks

één jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Thanks! Ik ben ook alleen met mn dochter dus ik wilde kwa prijs weten hoe o ...
Ja klopt. Ook al ben je de enige volwasse toch betaal je wanneer je op een twee-persoonskamer ligt de volle prijs. Alleen als je een een-persoonskamer neemt krijg je een gereduceerd tarief, maar dat zijn echt hokjes. Het enige waar we nu nog voordeel oppakken is dat je gene eigen stoel hoeft te kopen in het ziekenhuis. Vorig jaar was ik ook €1400 kwijt voor een hotel. Dat vond ik dit jaar wat te gek, omdat ik ook mijn honden nog naar hey pension mort brengen omdat mijn ouders meegaan. Dus een iets minder luxe hotel, maar wel van alles voorzien 😊 En Sunweb is meestal de voordeligste. En TUI het duurste. Kan zo paar honderd euro schelen voor hetzelfde hotel.

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Ja klopt. Ook al ben je de enige volwasse toch betaal je wanneer je op een ...
*geen eigen stoel hoeft te kopen voor de kleine in het vliegtuig 😂

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

*geen eigen stoel hoeft te kopen voor de kleine in het vliegtuig 😂
Thanks! Ik ga sunweb eens bekijken… Ps offtopic: Haha zie nu dat onze dochters ook precies even oud zijn. Mijne ook van 18-06-2021 😊

één jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Thanks! Ik ga sunweb eens bekijken… Ps offtopic: Haha zie nu dat onze docht ...
Aah wat leuk! Heel toevallig 🥰

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Uiteindelijk toch iets geboekt voor weinig geld. We gaan naar Mallorca. Cal ...
Ben heel benieuwd hoe dit hotel bevalt! Heb vandaag ook geboekt. Ik ga samen met m’n dochter nog net voor ze 2 jaar wordt. Saampjes 11 dagen weg…spannend!

één jaar geleden

Reactie op Bamc

Ben heel benieuwd hoe dit hotel bevalt! Heb vandaag ook geboekt. Ik ga same ...
Leuk! Wanneer gaan jullie? Ja ik ben ook benieuwd. Zal niet super deluxe zijn, maar er het is van alles voorzien en het strandje ligt op loopafstand. Is het de eerste keer dat jullie samen gaan? Ik ben vorig jaar alleen geweest met mijn dochter. Zou dit jaar ook weer alleen gaan, maar m’n ouders wilde ook graag mee.

één jaar geleden

Wij gaan naar t dierenbos en naar hof van saksen

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Leuk! Wanneer gaan jullie? Ja ik ben ook benieuwd. Zal niet super deluxe zi ...
We gaan 11 juni vertrekken tm 21 juni. Niet super de luxe idd. Maar dat is oké. Zolang ze maar kan zwemmen 😊. We afgelopen oktober naar de Canarische eilanden geweest met mijn ouders en nu gaan we echt samen. Hoe beviel het samen met je dochtertje gaan?

één jaar geleden

Reactie op Bamc

We gaan 11 juni vertrekken tm 21 juni. Niet super de luxe idd. Maar dat i ...
Leuk! Ik ben vorig jaar naar Gran Canaria geweest. In augustus. Het was leuk, maar vond dat net iets te ver vliegen alleen met haar ☺️ en toen liep ze nog niet en kon ook nog niet praten dus dat ik denk dat de leeftijd die ze nu heeft iets makkelijker is om alleen te gaan. Kunnen ze zelf lekker lopen op het vliegveld en in het hotel enzo. Vorig jaar kon ze alleen of met mij zwemmen of op het bedje zitten. Echt super vermaakt samen en ook mensen leren kennen met kinderen die dan met haar gingen spelen bij de mini disco. Maar ik denk dat de beleving steeds leuker wordt nu ze meer kunnen en het zelf ook meer beleven. En iedereen is super behulpzaam als je alleen met een kindje bent

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Leuk! Ik ben vorig jaar naar Gran Canaria geweest. In augustus. Het was le ...
Wat leuk om te horen. Ik vind de Canarische eilanden ook net iets te ver vliegen als je alleen gaat. Mallorca is dan goed te doen. En inderdaad hoef je haar nu niet meer constant te dragen en kan ze lekker lopen.

één jaar geleden

Wij gaan lekker kamperen in Nederland. Onze dochter vindt lange tochten (lees langer dan een uurtje) echt niet leuk.. wordt ze erg vervelend van. Dus we blijven in Nederland naar een camping. Kan ze lekker rondrennen over het gras en de hele dag in de speeltuin 😊

één jaar geleden

Wij gaan begin aug twee weken met onze dochters dan 7 en 2 naar Fuerteventura stadje corralejo (canarische eilanden). Kon begin dec spotgoedkoop appartement boeken, hele goede recensies op tripadvisor. Komen al jaren in corralejo, echt geweldig. Grote auto gehuurd voor twee weken. Totaal voor auto, vlucht en appt 3000 euro met ze vieren voor twee weken. Ik vind het behappen 😊 kan niet wachten om te gaan!