74 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op misscmae

Hoe was dit? Ik wil in september naar Mallorca met 2 kids. Van 2 en 7 maand ...
Wij hebben er van genoten, boven verwachting! Aangezien wij normaal niet van de vakanties op 1 plek zijn. De meeste plekken zijn goed begaanbaar met een buggy, de bevolking is heel vriendelijk en behulpzaam naar de kinderen toe. En het weer was nog prachtig. Wij zaten in een hotel in Cala Millor, halfpension met 1 slaapkamer een groot balkon wat ideaal was, wel eten ze daar laat (vanaf 18.30)dus je moet even het ritme aanpassen, maar hier had mijn dochter van toen 13 maanden niet veel moeite mee. Wij hadden een huurauto, dus we hebben het hele eiland gezien, vooral de MA-10 route was prachtig, al heeft mijn dochter toen vooral geslapen in de auto. We hebben een markt bezocht in Son Servera. Verschillende mooie strandjes gezien (die Cala Millor is prima, maar niet mooi). Het aquarium in Palma de Mallorca vond ze erg mooi, de stad zelf vond ik zeker niet de moeite waard.

茅茅n jaar geleden

Lanzarote, all inclusive in appartement voor 2 weken 馃コ

茅茅n jaar geleden

Landal Camping de Moezel Duitsland :-) ben dan 31 weken zwanger

茅茅n jaar geleden

Wij hebben weer een huisje geboekt op een luxe camping/vakantiepark van Sandaya in Frankrijk. Dat zijn stuk voor stuk top campings! Vorig jaar Domaine de la Dragonniere geweest, dit jaar naar Le Soleil Vivarais. Echt aanrader!

茅茅n jaar geleden

Wij gaan met 3 kids (dan 6,2,1 jaar) 3 weken naar het Gardameer Itali毛 . Wel met de caravan maar dat was vorig jaar in de Dordogne ook goed bevallen. En in mei/juni nog een weekendje centerparcs

茅茅n jaar geleden

Wij gaan in juni met de auto naar Toscane.

茅茅n jaar geleden

Zijn er ook mensen die in NL een vakantiepark kunnen aanraden? Leuk voor een kleintje die tegen die tijd 2 jaar is. En niet zo loeiduur als centerparcs 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Zijn er ook mensen die in NL een vakantiepark kunnen aanraden? Leuk voor ee ...
Het Vennenbos of Lommerbergen is heel leuk. Maar ik denk dat ook die prijs vrij hoog is in de zomer

茅茅n jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Zijn er ook mensen die in NL een vakantiepark kunnen aanraden? Leuk voor ee ...
Eiland van Maurik is leuk. Goedkoper dan centerparcs en leuk zwembad en indoor speelhal(:

茅茅n jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Zijn er ook mensen die in NL een vakantiepark kunnen aanraden? Leuk voor ee ...
Beachresort Nieuwvliet Bad van Roompot. Met m鈥檔 dochtertje van ruim 1,5 geweest. Erg leuk. Mooi park, leuk zwembad en vlak aan het strand.

Reactie op SavannahSade

Zijn er ook mensen die in NL een vakantiepark kunnen aanraden? Leuk voor ee ...
Misschien is Camping TerSpegelt in noord Brabant iets? Ik ben alleen niet zo thuis in de prijzen maar het verschilt heel erg per datum zie ik. Ze hebben zelfs een binnen strand 馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op 饾摏饾摦饾摷饾摰饾摦饾攤

Misschien is Camping TerSpegelt in noord Brabant iets? Ik ben alleen niet z ...
Oh wat leuk dit!!