9 Reacties

één jaar geleden

Hoi, Onze oudste (nu drie) heeft regelmatig night terrors en begon daar ook mee toen hij anderhalf was. Die drie jaar is volgens mij meer een gemiddelde dan een diagnostisch criterium. Ik leef met je mee, het is niet leuk, en eng zelfs, om mee te maken.

één jaar geleden

Reactie op Tamarrr

Hoi, Onze oudste (nu drie) heeft regelmatig night terrors en begon daar oo ...
Ja echt wel. Mijn partner had het idee dat ze zelfs aan het schuim bekken was toen ik naar beneden was voor flesje. Meestal word ze daar rustig van.

één jaar geleden

Ik heb ook zijn dochtertje van 1,5 met nacht angsten, al ruim 4 maanden door zij snachts wakker compleet overstuur… helaas is er niks tegen te doen….

één jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Ik heb ook zijn dochtertje van 1,5 met nacht angsten, al ruim 4 maanden doo ...
Afgelopen vrijdag avond was het weer raak bij ons. Hebben een half uur bij der gezeten. Toen begon ze langzaam te reageren op onze stem. Partner en ik zaten er samen naast. Toen op schoot genomen en na 2 min accepteerde ze de speen en kroop ze helemaal in mijn botst. Na 10 min knuffelen viel ze in een diepe slaap. 2 uren later kwam ze voor een flesje. De ene dag gaat het goed en de andere dag is het drama.

één jaar geleden

Mijn oudste had ze ook. Er is discussie over, maar bij hem werkte wakker maken toch het beste. Naar een felverlichte kamer en dan afleiden: kijk daar rijden de auto's, daar is de maan, kijk dat ben jij in de spiegel. Dan kwam hij eruit en werd hij rustig. Als we dat niet deden en probeerden te troosten werd het allee n maar erger. Heftig is het he?

één jaar geleden

Reactie op Kersencake

Mijn oudste had ze ook. Er is discussie over, maar bij hem werkte wakker ma ...
Meestal als ze zo overstuur wakker werd maakte we een flesje kv voor haar. Zodra ze de fles voelde werd ze rustig. Kwamen pas later achter dat het nacht angsten waren. Na dat ik het bericht plaatste kreeg ze nog 1 keer een aanval. Toen hebben we geprobeerd af te wachten. Na een half uur hebben we toen geprobeerd om haar rustig te krijgen. Na ongeveer 2 min pakte ze de speen aan en viel ze in diepe slaap. Mijn man vind het heel heftig om haar zo te zien.

één jaar geleden

Heftig! Helpt het om een nachtlampje aan te laten?

één jaar geleden

Onze man had ook ineens nachtangsten. Heel heftig voelt dat. Ik ben naar de osteopaat gegaan met hem en na 2 behandelingen heeft hij er al ruim anderhalve maand geen meer gehad (tegenover ruim een maand elke week zo'n 2 keer).. dus ik zeg: osteopaat!

één jaar geleden

Denk dat het bij de leeftijd hoort! Hier ook 17 maanden en afgelopen twee weken elke nacht overstuur wakker.. vannacht doorgeslapen dus hopelijk nu weer voorbij 🙏🏼