79 Reacties

Ik heb deze besteld bij de IKEA, krijg hem aankomende zaterdag binnen. Ben heeeeeel benieuwd of het is wat we zoeken 🙏🏻 Wij hebben bij de lichtschakelaar nog een stopcontact zitten dus kunnen deze dan makkelijk aan doen zonder de ‘bouwlamp’ die aan het plafond hangt aan te moeten zetten 😅

5 jaar geleden

Ik gebruik een wake up light die we nog hadden liggen, is wel een fijn licht voor in de nacht. De nacht lampjes van Atelier Pierre zijn wel ook leuk misschien dat ik die nog bij haal ter decoratie.

5 jaar geleden

Wij hebben deze van bol.com. Niet super duur en super fijn licht. Echt een aanrader. Ziet er ook nog is mooi uit doordat ie 3D geprint is 😍 wij gaan hem gebruiken voor het voeden bij bed

5 jaar geleden

Jaa! Wij hebben een zoutlampje met een dimmer. Dit geeft zo’n mooie, zachte en warme gloed! Perfect voor de nachten. En doordat hij dimbaar is geeft hij toch genoeg licht. Heeeel blij mee!!

5 jaar geleden

Reactie op debora 👨‍👩‍👧

Ik heb deze besteld bij de IKEA, krijg hem aankomende zaterdag binnen. Ben ...
Ik twijfel tussen dit en een andere neon licht in de vorm van een wolk. Thema is wolk, vandaar dat ik persee iets met wolk wil🙊

5 jaar geleden

Jaa! Wij hebben een zoutlampje met een dimmer. Dit geeft zo’n mooie, zachte ...
Mag ik vragen welke jullie hebben en waar gekocht? Ik had er al naar gekeken meer staat dan verschillen kg zoals 1-2 kg en 2-3 kg etc ☺️

5 jaar geleden

Jaa! Wij hebben een zoutlampje met een dimmer. Dit geeft zo’n mooie, zachte ...
Het zout dat voor deze lampen wordt gebruikt, wordt voor een groot deel gewonnen door kinderarbeid, uitbuiting en slecht werk omstandigheden. Zou zoiets niet in mijn huis willen hebben hoe leuk ze er ook uitzien. https://www.oneworld.nl/lezen/achtergrond/the-making-of-himalayazout/ https://www.oneworld.nl/lezen/achtergrond/the-making-of-himalayazout/

5 jaar geleden

Wij hebben een maanlampje op stroom en een dimbare en met kleurregelaar grote hanglamp. Die hebben we ingesteld op heel zacht warm geel.

5 jaar geleden

Wij hebben overal Philips Hue lampen in, dus kunnen alles dimmen en feller zetten! Heb nog wel een klein fatboy lampje op de commode staan, draadloos en op 3 standen te zetten.

5 jaar geleden

Nee heb ik niet. Bij de eerste deed ik altijd het licht op de overloop aan en dan de deur een stukje open.

5 jaar geleden

Reactie op 12062021

Ik twijfel tussen dit en een andere neon licht in de vorm van een wolk. The ...
Wij hebben de wolk lamp van little love company.. De grootte heeft 2 lichtstanden en na 1 uur gaat ie uit.. op batterij of snoer.. De kleine heeft 1 stand en gaat naar 15 min of 30 min uit.. weet ik zo even niet.. alleen op batterij.. Beide met touch... lijkt mij ideaal 😀

5 jaar geleden

Deze..

5 jaar geleden

Dit konijn wilde ik heel graag en gekregen bij mijn babyshower 😍

5 jaar geleden

Reactie op Baby1986

Dit konijn wilde ik heel graag en gekregen bij mijn babyshower 😍
Waar is die van als ik vragen mag ☺️?

5 jaar geleden

Mag ik vragen welke jullie hebben en waar gekocht? Ik had er al naar gekeke ...
Gekocht in een klein duurzaam winkeltje hier in mijn woonplaats. De aantal kilo’s staat eigenlijk voor de grootte van de lamp. Ik heb er 1 van 2/3 kilo. Dit is voor de babykamer voldoende! Zelf op mijn eigen slaapkamer heb ik er 1 van 4 kilo. Net iets groter en ietsje meer licht.

5 jaar geleden

Het zout dat voor deze lampen wordt gebruikt, wordt voor een groot deel gew ...
Nee dat wil je niet idd... maar zoals ze in het filmpje ook zeggen. Het gaat vaak om uitbuiting en kinderarbeid. Maar dus niet altijd...? De meest groene/duurzame/ ecologische winkels verkopen deze lampjes ook, die zouden dat niet willen als ze wisten dat het alleen op die manier geproduceerd zou worden denk je..? Het is zoo enorm lastig om te achterhalen waar een product nou werkelijk vandaan komt.. en we werken er allemaal net zo hard aan mee.. Door wel te blijven kopen.. Wat dacht je van de textielindustrie? Ik zou als jij kiest voor het verbannen van in dit geval een zoutlampje, ook nooit meer bij h&m zara Primark en alle andere ketens iets kopen. Ook zij halen hun producten uit een oneerlijke markt, ook al beweren ze van niet.. ;) Lastige en moeilijke wereld leven we eigenlijk hè.. Dit is geen persoonlijke aanval overigens hoor haha Ik uit mijn gedachten gewoon even op papier.. :)

5 jaar geleden

Ik heb deze van Liewood voor mijn dochtertje van 2. Ga er nu ook eentje bestellen voor babytje snachts te voeden. Wij hebben een roze en die geeft zacht licht waar je niet van wakker wordt . https://www.debijenkorf.be/liewood-winston-nachtlamp-14-cm-8289090027-828909002747090?utm_campaign=BIJ-BE-WOON-SHOP-NB&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&gclid=EAIaIQobChMI042i1qzn7wIVwkeRBR0jQwKiEAQYCyABEgIXOvD_BwE&gclsrc=aw.ds

5 jaar geleden

Reactie op SJonesE

Nee dat wil je niet idd... maar zoals ze in het filmpje ook zeggen. Het gaa ...
Klopt precies wat je zegt.. je kan bijna niks meer kopen of het is niet gemaakt door kinderen / uitbuiting etc. Heel veel meer kledingwinkels doen hier helaas ook aan mee. En niet alleen kleding overigens. 🤨 Wat je zegt; lastige wereld leven we in. Ik ga er inderdaad ook van uit dat het lampje wat ik heb gekocht in een duurzaam ecologisch winkeltje dat dat wel goed zit.

5 jaar geleden

Wij hebben een rood peertje gekocht die ik in het nachtlampje aan mijn kant van het bed ga draaien zodra de baby er is. De willen de baby in een cosleeper op onze slaapkamer. Dan kan ik voor de nachtvoedingen, verschoning en susjes het rode lampje aandoen als ik wat wil zien. Ik hoop zo dat we alledrie beter in het nachtritme blijven en bij wakker worden sneller inslapen dan wanneer je een gedimd lampje hebt waar dan toch een beetje blauw licht uitgestraald wordt.