Mijn zoontje van 10 maanden is de laatste tijd 's ochtends vaak doorgelekt, hij plast veel 's nachts.
Hij draagt nu een grotere luier 's nachts, Kruidvat luier maat 5 (10-16 kg). Hij weegt zo'n 9,5 kg. We hebben ook al geprobeerd 2 luiers over elkaar, luier omdraaien en een combi daarvan. Rompers en broekje zitten niet te strak.
Weet iemand een luier met meer absorptievermogen? Hij slaapt 12 uur achter elkaar.
Hier onwijs veel geprobeert, nu eindelijk een luier gevonden waarin hij droog blijft snachts! Rascal & friends, gewoon in maat 4. Bovenrandje heel iets naar binnenvouwen
Hier ook een aantal dingen geprobeerd, beste was om 23:00 gf eruit, luier verschonen en dan meteen weer terug in bed. Maar vond het vaak sneu om hem eruit te halen en dat hij steeds wakker werd.
Nu krijgt een luier van pampers nr5 met een luierbroekje nr5 ook van pampers.
Ik ken t. Hier een dry night Pamper met kraamverband erin én een wasbaar luierbroekje eroverheen. Lekt soms nog steeds door maar alles al geprobeerd en dit werkt het beste
Hier ook een buikslaper. Sindsdien elke nacht doorgelekt. Nu draagt hij maat 4 van luiers. En daarover nog een luierbroekje. De bovenrandjes goed overplooien. Het was even zoeken bij ons. Maar dit werkt nu zeker al 2 maanden goed.
Tot nu toe werkt pampers premium protection het best en dan niet te kleine maat maar op tijd een maat groter gaan. (Nu maat 5 met 11,5 kilo en een smal postuur)
Pamper drypants, nooit in doorgelekt. Mijn man had een reclame gezien (van pampers) dat het buikje snachts dunner en overdag/avond bol. De elastische band van het luierbroekje veert daarin mee, daardoor geen lekkende luier. Met een gewone luier gaat het randje open staan.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Night pants, kom het toevallig net tegen op internet. Biedt een extra bescherming gedurende de nacht tov de normale pampers dry pants.
Pampers baby dry luier broekje + daar overheen een gewone luier 1 maat groter (willekeurig welk merk). Gewone luier wel goed strak doen zodat er geen randjes open kunnen gaan staan. De bovenste luier is de volgende ochtend altijd nog droog, is puur alles op zijn plaats te houden. Sindsdien zelden nog doorgelekt.