15 Reacties

4 jaar geleden

Vast niet. Het is het gratis pakket, of zelf 1 kopen denk ik.

4 jaar geleden

Wat is het verschil met een gewoon kraampakket en een natuurlijk kraampakket

4 jaar geleden

Dat de spullen die er in zitten van meer natuurlijke materialen gemaakt zijn. En bijvoorbeeld ook een cordring ipv een navelklem. Ik ga de mijne straks bij dalalou bestellen.

4 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Wat is het verschil met een gewoon kraampakket en een natuurlijk kraampakke ...

4 jaar geleden

Reactie op Huplakee88

Dat de spullen die er in zitten van meer natuurlijke materialen gemaakt zij ...
Ik wil mijne inderdaad ook bij dalalou bestellen, eigenlijk wel balen dat ze dat dan niet deels vergoeden, zou eigenlijk gestimuleerd moeten worden om aan te schaffen vind ik ☺️

4 jaar geleden

Reactie op PlantaardigMeisje

Hier kan je precies het verschil zien: https://dalalounatuurlijk.nl/wat-zi ...
Dankje voor het delen. Heel interessant om even in te lezen 😍

4 jaar geleden

Ik krijg geen kraampakket vergoed. Ik moet dus sowieso zelf betalen. En al zou ik hem vergoed krijgen, bij vgz krijg je alleen een kraampakket, geen vergoeding. Maar ja ik ga ook voor een natuurlijke 🙏

4 jaar geleden

Ik krijg geen kraampakket vergoed. Ik moet dus sowieso zelf betalen. En al ...
Ja bij Univé inderdaad ook, maar zonder vergoeding betaal je €23 voor het pakket, dus ik vroeg me af of je eventueel ook €23 vergoed kon krijgen voor een natuurlijk kraampakket, maar denk het dan niet... Ga alsnog voor een natuurlijk kraampakket denk ik!

4 jaar geleden

Helaas niet. Ik vraag wel mijn gratis kraampakket aan en schaf dan zelf een Cordring aan.

4 jaar geleden

Reactie op PlantaardigMeisje

Hier kan je precies het verschil zien: https://dalalounatuurlijk.nl/wat-zi ...
Ziet er echt super uit! Ik moet alleen in het ziekenhuis bevallen, dus vraag me een beetje af hoe ze er daar dan mee omgaan😓

4 jaar geleden

Een vriendin van mij heeft de verzekering gebeld en gevraagd of ze een natuurlijk pakket mag ipv een gewone. Dat krijgt ze, zonder de cadeautjes. Ik had helaas al de gewone aangevraagd... koop dan zelf los natuurlijk kraamverband erbij

4 jaar geleden

Ik vind het raar dat het niet kan. Je zou toch de standaard kosten vergoed moeten kunnen krijgen en dan evt zelf de kosten van een duurder pakket moeten kunnen betalen?🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Huplakee88

Ik vind het raar dat het niet kan. Je zou toch de standaard kosten vergoed ...
Ligt totaal aan je verzekering. Ik krijg sowieso geen kraampakket vergoed. Maar stel dat ik dat wel kreeg, dan kreeg ik nog geen natuurlijk pakket vergoed. So be it. Het is toch maar een eenmalige uitgave en voor een goed doel 🙏

4 jaar geleden

VGZ Natalis 23 euro bijbetalen net een e-mail gekregen vóór een duurzaam pakket

4 jaar geleden

Ik zit bij Zilveren Kruis, aanvullend verzekerd dus kraampakket wordt volledig vergoed. Ik heb Natalis een e-mail gestuurd en krijg voor €11,50 bijbetaling het duurzame kraampakket toegestuurd. Wilde het liefst die van Dalalou maar die wordt helemaal niet vergoed.