12 Reacties
4 jaar geleden
Hoi, wij hebben hem welgeteld 1,5 week gebruikt, de eerste 2 a 3 dagen ging dat super, maar daarna wilde ons kleintje niet meer eten, krijsen, geen kaka meer doen, slecht slapen... Dan zijn we terug overgestapt op novarice.
4 jaar geleden
Mega tevreden wij gebruiken neocate syneo. Eindelijk de baby waar je van droomt. Hij is heerlijk rustig tegen over de andere voedingen. Hier is dan ook de kma vast gesteld door een provocatie test. En die was echt heel duidelijk koemelkallergie
4 jaar geleden
hier ook even gebruikt op advies van de HA omdat ze dacht kma, eerste instantie ging het goed maar daarna slecht kunnen poepen en heel erg stinken uit der mondje. gezien het feit dat ze nog veelste jong was om vast te stellen voor kma en dit ook niet ons probleem was ( verborgen reflux) zijn we er mee gestopt. kregen het sws ook niet vergoed….
4 jaar geleden
Reactie op momtobeofnmr2
Mega tevreden wij gebruiken neocate syneo. Eindelijk de baby waar je van dr ...
Moest hij lang wennen? Ik geef op dit moment nog borstvoeding, ben op heel streng koemelk, soja, ei en gluten dieet maar het lijkt niet voldoende. Nu wil de diëtiste dat ik neocate ga proberen, en een tijdje ga kolven. Kijken of haar klachten verdwijnen. Of dit wel echt het probleem is, of dat ze weer terug aan de borst kan.
4 jaar geleden
Reactie op Love3
Moest hij lang wennen? Ik geef op dit moment nog borstvoeding, ben op heel ...
Nee na 2 dagen dronk hij het als of hij nooit anders gekend heeft. En na 2 weken volledig klacht vrij
4 jaar geleden
Jaa hier kindje ook op de neocate, helaas valt hij alleen af momenteel dus op aanraden van de arts proberen wij terug te provoceren naar pepti. Neocate is ligt verteer haar + het is echt niet lekker voor ze.. daardoor dronk onze man structureel te weinig. Maar voor de klachten werkte het echt top!👌🏻
4 jaar geleden
Hier was neocate de key tot succes. Op dag 3 lichte verandering, maar na 3 tot 4 weken echt een compleet andere baby die heerlijk in zijn vel zat. 🤎🖤
Bij Neocate is overigens bekend dat er vaak vrij snel resultaat wordt gezien maar dit na een week weer eventjes voor paar dagen afzwakt en dan zijn ultieme werking gaat doorzetten.
4 jaar geleden
Reactie op Sigis
Hier was neocate de key tot succes. Op dag 3 lichte verandering, maar na 3 ...
Onze dochter zit sinds vorige week zaterdag aan de neocate. Dit ging tot donderdagavond heel erg goed. Ze blijft nu heel onrustig, spugen, hikken en slikken. Het zit haar zo dwars.. We hebben de flesjes al veel kleiner gemaakt..
4 jaar geleden
Reactie op Denisedj
Heeft ze geen reflux? Zijn daar namelijk wel echt klachten van…
Nou die klachten had ze wel. Maar toen ik 1,5 maand geleden op dieet ben gegaan, verdwenen die klachten. Ze bleef alleen pijn houden, en niet goed groeien. Nu voor 2 weken op de neocate gezet. De eerste 5 dagen een grote verandering, baby die geen pijn meer heeft en goed slaapt. Maar nu sinds donderdagavond zit de melk na de voeding van 19:00 haar zo dwars. We geven al steeds kleinere flesjes.
4 jaar geleden
Reactie op Love3
Nou die klachten had ze wel. Maar toen ik 1,5 maand geleden op dieet ben ge ...
Misschien kan je proberen in te dikken met puur johannesbroodpitmeel. Bij ons ook door de neocate veel meer spugen etc. Sinds we indikken is het veel minder geworden. Wel uitkijken met die van nutriton etc, zit meer suiker in dan johannesbroodpitmeel