12 Reacties
5 jaar geleden
Yup!
Pijnlijke brandende borsten. Als ik mijn bh uitdoe, lijken het wel 2 flinke stenen die los mogen馃ぃ馃ぃ
Heb ook flinke joekels maat F.
Mijn vrouw vond ze er ook iets paars uitzien rondom mijn tepels, maar geen aders.
Ik hou mijn hart vast. Morgen 5 weken
5 jaar geleden
Ik ben wel meteen van mn push up bh's af gegaan. Draag nu normale 馃槄 Zit al stuk lekkerder 馃檲
5 jaar geleden
Reactie op SecondBabyOnTheWay
Ik ben wel meteen van mn push up bh's af gegaan. Draag nu normale 馃槄 Zit al ...
Ja ik ook ! Had gelukkig nog zo'n dunne liggen, alleen dat je alles erdoorheen ziet vind ik vreselijk. Dus toch maar een nieuwe halen.
5 jaar geleden
Ik heb al twee zwangerschapsbhs gekocht. Een maat groter zelfs. Paste mn eigen bh鈥檚 niet meer en de beugels deden pijn. Ik ben nu 7 weken en mn borsten zijn echt zo pijnlijk en hard!
5 jaar geleden
Mijn borsten zijn ook flink gegroeid en pijnlijk. Ik kreeg het advies een sportbh te dragen ook voor als het slapen slecht ging. Moet zeggen dat het hierdoor reuze meevalt en ik ook beter slaap. Ik ben nu 6 weken zwanger 馃槉
5 jaar geleden
Die van mij waren voordat ik een positieve test had al flink gegroeid. Ik ben nu 4+4, dus echt pas net zwanger en al m鈥檔 bh鈥檚 passen nog maar net aan. Slapen op m鈥檔 buik is al niet prettig meer zo gespannen zijn ze