Helaas hebben we zojuist te horen gekregen dat er een nevenbevinding is gevonden bij ons op trisomie 14. We krijgen nu een gesprek met mensen van het Radboud. Hebben meer mensen dit meegemaakt?
Wat een ontzettend naar nieuws. Het maakt je echt onzeker. Ik heb geen ervaring met trisomie 14, maar afgelopen donderdag waren wij in het ziekenhuis en daar werd gezegd als er een nevenbevinding wordt gevonden op: 7, 11 of 14 dat het niet met dezelfde zekerheid is als bijvoorbeeld 13,18 en 21. Er is dan nog een hele goede kans dat het alleen in de placenta zit. Ik ga voor jullie duimen. 🙏🏻
Wat een rotnieuws zeg! Ik hoop met jullie mee dat het alsnog goed komt. Hier een Nipt die niet beoordeelbaar is, dus nog een tweede maal bloed laten nemen.
Dat kan als er bijvoorbeeld biet voldoende bruikbaar materiaal uit het bloedstaal kon gehaald worden. Of om een andere reden iets verkeerd gelopen met de testen waardoor het resultaat niet betrouwbaar is.
Geen ervaring met trisomie 14, wel met het Radboud bij een zwangerschap die niet loopt zoals zou moeten. Hele aardige, lieve en meedenkende mensen, vraag ze gerust het hemd van het lijf! Sterkte!
Wij hadden ook een nevenbevinding maar op trisomie 7. Vorige week de uitslag van de vlokkentest gekregen na uitgebreide uitleg in het ziekenhuis en er was niets meer terug te vinden van de nevenbevinding dus het kan allemaal goedkomen!